Ik heb een QR code gescand om toegang te krijgen tot een parkeerplaats in Amsterdam . Heb ik nu een internetverbinding nodig daar ter plaatse ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
QR code scannen
Collapse
X
-
-
-
Re: QR code scannen
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtIk denk als ik die opgeslagen QR code scan aan de ingang van de parking dat de hefboom open gaat maar ik weet nu niet of daar een internetverbinding voor nodig is .
Dat is zoiets als het licht aan doen door naar de schakelaar te staren. Er gaat niets gebeuren.
Comment
-
-
je hebt een toegangskaartje (in de vorm van een QR code) online aangekocht?
En die wil je scannen om op de parkeerplaats te komen?
Verder geen internet nodig daar dan.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtje hebt een toegangskaartje (in de vorm van een QR code) online aangekocht?
En die wil je scannen om op de parkeerplaats te komen?
Verder geen internet nodig daar dan.
Comment
-
Ik heb die QR code ontvangen via email na betaling . Maar als ik die QR code nu scan met mijn smartphone , wat ik gedaan heb , en ik scan die aan de hefboom van de parking i.p.l.v.die QR code op mijn email lukt dit zonder een internetverbinding ?
Ik maak het misschien ingewikkeld en ik weet dat ik die QR code op mijn email maar hoef te scannen aan de slagboom van die parking maar ik wil met de tijd mee gaan ondanks mijn 73 jaar .
Comment
-
Ik snap niet goed wat je bedoeld met "QR code scan met mijn smartphone" ???
Je hebt de code toch in een mail op je smartphone. Bedoeling is die mail te laten scannen door de QR scanner aan de parking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtIk heb die QR code ontvangen via email na betaling . Maar als ik die QR code nu scan met mijn smartphone , wat ik gedaan heb , en ik scan die aan de hefboom van de parking i.p.l.v.die QR code op mijn email lukt dit zonder een internetverbinding ?
Ik maak het misschien ingewikkeld en ik weet dat ik die QR code op mijn email maar hoef te scannen aan de slagboom van die parking maar ik wil met de tijd mee gaan ondanks mijn 73 jaar .
Als je die e-mail zou printen om te laten scannen … dan heeft dat papier toch ook geen internetverbinding?
Volgens mij heb je dan ook helemaal geen internetverbinding nodig om dat ginder te laten inscannen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtDie code is via mail op mijn PC gekomen en niet op mijn smartphone !!!
Normaal werk dat wel, maar als het niet lukt, dan sta je daar wel mooi met je QR code.
Tot op heden nog maar één keer voorgehad maar ik had ook een kopij op papier mee (geprinte versie dus).
Heb je geen e-mail of andere app waarmee je die QR code kan overzetten?
Digitaal overzetten is nog steeds iets netter dan via een foto.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Bestaat er geen portemonnee app of een passbook app waarnaar je die QR code kan naartoe zenden.
Daarna toon je gewoon het scherm met de QR aan de scanner bij de ingang van de parking.
Ik heb dat met Windows Phone, dan zal dat zeker ook bestaan voor de anderen. (Androïd, Apple )" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
Comment