Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het nut van een Rolex horloge.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Het nut van een Rolex horloge.

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Alleen pro. [emoji6]
    Geen verrassing, die sympathie had ik van u verwacht. Van afschieten gesproken...
    Last edited by enero; 15 juni 2018, 06:14.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #62
      Re: Het nut van een Rolex horloge.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Niet om vervelend te doen, maar het wordt hier bijna een kopij van Google. [emoji16]

      Dit is misschien eenvoudiger:


      Mocht men nu aan heel de bevolking een mening vragen over het “nut” van Rolex ... dan vrees ik toch dat 95% een negatievere visie gaat hebben en eerder zal reageren dat men het uur ook op iets goedkoper kan aflezen en dat Rolex voor de rijkere mensen is.

      Maar dat geldt evengoed voor andere duurdere merken ... zelfs vaak ook al voor eentje van 500€.
      "Het nut van een topic zeker...
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #63
        Re: Het nut van een Rolex horloge.

        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Geen verrassing, die sympathie had ik van u verwacht. Van afschieten gesproken...
        Dan schiet ik mezelf ook af hé Pol.
        Je weet dat ik ook een dure horloge heb, weliswaar geen Rolex maar voor dat geld kon ik er bijna twee goedkope Rolexen van kopen ... toch tenminste anderhalve. [emoji16]
        Dus mocht ik dat rijkemans gedoe ook persoonlijk gaan nemen, dan moest ik ook kwaad gaan worden en niet relativeren.

        Elke reactie dat wat minder positief is voor Rolex of wat andere merken naar voor haalt, die aanzie jij als een persoonlijke aanval.
        Als men een topic over een product start, dan moet je toch ook wel de reacties aan dat product linken en niet steeds aan jezelf.

        BMW noemen ze anders ook burcht/brol met wielen ... heb me daarmee nooit persoonlijk geviseerd gevoeld.
        Op HLN daarentegen staat bij elk ongeval wel dat “alle” BMW- rijders zotten zijn, arrogante zakken, ... zoiets is al iets heel anders.

        Trouwens moet men niet specifiek rijk zijn om iets duur te kopen ... gewoon sparen voor wat men wil, er voor werken, andere overbodige prutsen niet kopen, ...
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #64
          Re: Het nut van een Rolex horloge.

          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          "Het nut van een topic zeker...
          Spijtig genoeg met eenrichtingsverkeer ... want een link naar een minder positief artikel wordt meteen afgebroken.
          Wat is het nut van een topic als er geen tegenargumenten mogen komen?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #65
            Re: Het nut van een Rolex horloge.

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Dan schiet ik mezelf ook af hé Pol.
            Je weet dat ik ook een dure horloge heb, weliswaar geen Rolex maar voor dat geld kon ik er bijna twee goedkope Rolexen van kopen ... toch tenminste anderhalve. [emoji16]
            Dus mocht ik dat rijkemans gedoe ook persoonlijk gaan nemen, dan moest ik ook kwaad gaan worden en niet relativeren.

            Elke reactie dat wat minder positief is voor Rolex of wat andere merken naar voor haalt, die aanzie jij als een persoonlijke aanval.
            Als men een topic over een product start, dan moet je toch ook wel de reacties aan dat product linken en niet steeds aan jezelf.

            BMW noemen ze anders ook burcht/brol met wielen ... heb me daarmee nooit persoonlijk geviseerd gevoeld.
            Op HLN daarentegen staat bij elk ongeval wel dat “alle” BMW- rijders zotten zijn, arrogante zakken, ... zoiets is al iets heel anders.

            Trouwens moet men niet specifiek rijk zijn om iets duur te kopen ... gewoon sparen voor wat men wil, er voor werken, andere overbodige prutsen niet kopen, ...
            Deze rijkemans opmerking neem ik niet persoonlijk want ik voel mij niet rijk. Op mijn leeftijd zijn ook de meesten aan het genieten van hun pensioen. Daarvoor heb ik nog geen tijd. Maar als het over bucht gaat en vanuit onverwachte hoek, dan moet ik wel eens slikken.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #66
              Re: Het nut van een Rolex horloge.

              Woensdag liep ik met een collega in Brussel rond en stopten even aan een juwelier waar ik wat horloges in de vitrine bekeek.
              Mijn collega zag een horloge van 1890€ liggen en zei meteen “Er moeten toch veel zotten rondlopen om zoveel geld uit te geven, mijn horloge van nog geen 100€ doet hetzelfde of ge moet stinkend rijk zijn.”.

              Ik heb eens gelachen met “Héla gij ...” en daar bleef het bij ... hij had meteen door dat ik wel interesse had en vervolgde met “Als ge dat graag hebt natuurlijk, wel een dure hobby”.

              Moest ik hem dan uitkafferen, hem uitsluiten of als ergernis van de wereld omschrijven omdat hij een andere mening heeft of hem dwingen mijn mening en keuzes te delen?
              Zou wel heel straf zijn.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: Het nut van een Rolex horloge.

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Maar als het over bucht gaat en vanuit onverwachte hoek, dan moet ik wel eens slikken.
                Laat het bij slikken Pol ... zo erg is zijn reactie toch niet en “bucht” wordt hier zelfs ook wel vaak gebruikt voor “overbodig”.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #68
                  Re: Het nut van een Rolex horloge.

                  Moderator Note: Op vraag van TS afgesloten.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X