Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat B5 bouwjaar 1997

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Sorry indien ik je verkeerd begrepen heb. 't Is warm weer voor iedereen.
    Dat denk ik toch want het was niet op u bedoeld en zeker niet negatief. [emoji41]
    Je nam een standpunt in en daar dacht ik dat je met die formulering blijkbaar iedereen over dezelfde kam scheert. 'Niemand nog' betekent evenveel als iedereen.
    Als reactie op notex die laat blijken alsof iedereen alles zelf doet.
    Dat is zowat zijn standaard reactie dat alles te duur is wat men laat doen.
    Klopt dat het duurder is dan zelf doen ... maar dat is ieders keuze en recht.
    Nog een prettige “zon”-dag. [emoji41]
    Last edited by VerSeg; 6 mei 2018, 11:29. Reden: Foutje
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Volkswagen Passat B5 bouwjaar 1997

Verwijderd wegens off-topic
      Last edited by notex; 7 mei 2018, 17:26.

Comment

Notex, wat heeft dat allemaal eigenlijk ermee te maken?
        Wat jij doet is uw volle recht ... alleen gaan de meeste topics niet over u. [emoji846]

En een firmawagen daar mag men in principe zelf niets aan doen, dat moet door een garage gebeuren en daar doelt ook niemand op met dergelijke topics.
        Al zal de garage niet veel kunnen aanrekenen buiten een gewoon onderhoud ... ik heb zelden problemen en soms worden de remmen op de volledige leasing niet eens vervangen, ik kan tot bijna 100.000km met remmen.
        Met de privé wagen is dat iets anders, daar doe ik ook andere banen mee en is ook wat sportiever.

Voor de rest ga ik inderdaad ook met de andere voertuigen naar de garages, omdat ik voor hetgeen ze vragen niet eens de moeite wil doen daar mee bezig te zijn en soms aangepast materiaal te moeten kopen.
        De meesten moeten ook eens aan de computer en ook die heb ik niet en ook geen smeerput.

Ik betaalde 75€ voor het onderhoud van mijn moto, materiaal in.
        Voor de wagen heb ik nooit meer dan 220€ betaald voor groot onderhoud, om de twee jaar.
        Altijd in officiële merkgarages.
        Voor de huidige wagen zal ik binnen twee jaar vermoedelijk ook iets meer betalen, is ook iets anders.
        De eerste jaren kan men ook niet anders om geen discussie te hebben met een mogelijk garantiegeval.
        En voor de rest, mocht ik ooit één keer uitschieten met werkmateriaal of iets laten vallen en de lak of zo beschadigen ... dan is dat op mijn kosten en ben ik de jarenlange eventuele winst kwijt.
        Zelf ben ik redelijk handig en kleine dingen zoals bijvullen vloeistoffen, controle bandenspanning, lampje vervangen (meestal een zondag [emoji16]) en om de zoveel weken een nieuw darmpje voor de ruitensproeier (smaakt blijkbaar bij de marters) doe ik ook wel ... maar als er materiaal nodig is of onderhoud, dan moet ik het toch gaan kopen en laat ik het meteen ook doen.
        Vaak ook weinig tijd over om daarmee bezig te zijn, vooral,in de winter altijd donker als ik thuis ben.

De smeerput heb ik niet, ik wou die maar dat werd geweigerd door de gemeente (verkaveling).

En goed dat u daar wat beheert ... ik ben na mijn uren al jaren (onbetaald) voorzitter van een raad van bestuur en behandel budgetten van soms meer dan 600.000€.
        Op jaren al meer dan 100.000€ bespaard door goed te informeren en correcte beslissingen te nemen.
        Ik heb zelfs een kerk op mijn naam staan (huurder) en mee heel de verbouwing geregeld. [emoji1]

So what?
        Dat ik dat nu vertel of niet maakt weinig of niets uit voor anderen want ieders situatie is anders, ieder zijn budget, ieder zijn vrije tijd, hobby, ...

En nu einde discussie want voor TS was dit punt al afgesloten en er langer over bezig blijven heeft geen voordeel. [emoji106]

Prettige dag nog en geniet van het zonnetje. [emoji41]
        Last edited by VerSeg; 7 mei 2018, 08:59.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X