Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoesje smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Hoesje smartphone

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Natuurlijk moet er ook een screenprotector zijn.....er zijn er honderden in alle soorten merken maar er is maar één winkel die ze ter plekke op maat maakt van je smartphone en dat is Krefel.
    Zij hebben een patent om als enige winkel dit systeem te mogen gebruiken.
    Proximus is daarmee al eerder begonnen en bijna alle Proximus (eigen) centers hebben een dergelijk toestel staan.
    Daar kan men een dunne bescherming op alle kanten van het toestel, ter plaatse op maat gemaakt.
    Ook in de Media Markt heb ik onlangs gezien dat ze een toestel gebruiken om zowel smartphones als tablets van een op maat gemaakte screenprotector te voorzien.
    Wat mij betreft is Krëfel dan zeker niet de enige dat deze dienst aanbiedt.
    Misschien de enige van een specifiek merk van screenprotectors?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Hoesje smartphone

      Bedankt iedereen voor de reacties al tot dusver !

      Ik vraag me wel af of zo'n screenprotector in glas of plastic zou moeten zijn en haal je zo'n ding er nadien makkelijk terug af ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #18
        Re: Hoesje smartphone

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Ik vraag me wel af of zo'n screenprotector in glas of plastic zou moeten zijn en haal je zo'n ding er nadien makkelijk terug af ?
        Is één à twee seconden snel genoeg?

        Op de meeste toestellen zet ik nu niet eens meer een screenprotector, huidige schermen van deftige toestellen zijn al zeer hard en zo goed als volledig krasbestendig en laat men een toestel vallen op een puntig voorwerp, dan gaat het toch door alles heen.
        De meeste screenprotectoren, hoe goed ze ook zijn, hebben altijd een impact op de beeldkwaliteit of functionaliteit ... ofwel meer reflectie, ofwel een soort waas ofwel minder gevoeligheid van het touchscreen, ...
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Hoesje smartphone

          Freddy....hier spreek ik je even tegen, de op maat gemaakte screenprotector van Krefel verandert totaal niets aan het gebruiksgemak niet het minste verlies aan functionaliteit.....Ik heb, denk ik, al tientallen screenprotectors gekocht in de loop der jaren, geen enkele kan tippen aan dit systeem......Ik wil echt niks anders meer.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #20
            Re: Hoesje smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Freddy....hier spreek ik je even tegen, de op maat gemaakte screenprotector van Krefel verandert totaal niets aan het gebruiksgemak niet het minste verlies aan functionaliteit.....Ik heb, denk ik, al tientallen screenprotectors gekocht in de loop der jaren, geen enkele kan tippen aan dit systeem......Ik wil echt niks anders meer.
            Je spreekt me helemaal niet tegen Francis, ik schreef dan ook “de meeste” en niet “allemaal”. [emoji41]

            Die van Krëfel kunnen inderdaad heel goed zijn en zo goed als onzichtbaar.
            Onlangs iemand zijn toestel vastgehad die het bij Proximus liet doen en dat was inderdaad ook heel goed gedaan.

            Ik heb vroeger ook altijd screenprotectoren gehad en nu op sommige ook nog, maar niet meer op tablets, Note 8 en S7 van mijn vrouw.

            De vraag die ik me wel vaker stel ... welk nut heeft een flinterdun laagje plastiek nu echt op schermen van gehard krasvast glas zoals de meeste roestellen uit de duurdere reeksen?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Hoesje smartphone

              Sorry Freddy.....blijkbaar heb ik niet aandachtig genoeg gelezen ( gebeurt nog ) Wel.....Deze protector is dus eigenlijk helemaal niet dun....tenminste, hij voelt helemaal niet dun aan.....zelfs precies wat rubberachtig.....het is de eerste protector waar het touchscreen nog steeds helemaal perfect werkt en dat ben ik met andere nog nooit tegen gekomen.....
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #22
                Re: Hoesje smartphone

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Sorry Freddy.....blijkbaar heb ik niet aandachtig genoeg gelezen ( gebeurt nog ) Wel.....Deze protector is dus eigenlijk helemaal niet dun....tenminste, hij voelt helemaal niet dun aan.....zelfs precies wat rubberachtig.....het is de eerste protector waar het touchscreen nog steeds helemaal perfect werkt en dat ben ik met andere nog nooit tegen gekomen.....
                Ge moet u niet excuseren hoor ... we zitten allen wel eens op een verkeerd spoor en het blijft maar een mening of ervaring dat we delen. [emoji41]
                Ik ging er dus ook verkeerdelijk van uit dat die dun was.

                Ik heb zo eens een self-healing protector gehad, kleine krasjes herstelde die zelf en waren na een tijdje niet meer zichtbaar.
                Men kon het versnellen door die met gewoon water wat te bevochtigen.

                Nu ja, goed om weten dat die goed is want er is ook veel brol op de markt en meestal weet men dat pas na aankoop.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Hoesje smartphone

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                  Ziet er idd goed uit. De website toont in eerste instantie inslag van hamer op de vlakke zijde van de smartphone. Hoe zit het met de randen, bvb bij vallen op de rand ?
                  De randen zijn beschermd door het hoesje zelf.
                  Nu, de screenprotector die ze bijleveren is niet echt sterk, ik heb er nog een besteld in china die beter moet zijn.

                  Comment

                  Working...
                  X