Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wanneer ik op de site een pakje wil volgen staat er
"11/04/2018 05:08 De zending werd gesorteerd BRUSSELS X PARCEL SORTER".
Ligt dat pakje dan al 3 weken in brussel?
Als dat een internationale zending is dan is dat niet abnormaal. Mijn vorige zending uit Japan heeft 4 weken hier in Brussel gelegen. De dag nadat ik gebeld heb hebben ze die geleverd. Best eens navragen. Neem je tijd aan de telefoon, ze hebben daar geen haast...
Als dat een internationale zending is dan is dat niet abnormaal. Mijn vorige zending uit Japan heeft 4 weken hier in Brussel gelegen. De dag nadat ik gebeld heb hebben ze die geleverd. Best eens navragen. Neem je tijd aan de telefoon, ze hebben daar geen haast...
Heb ik ooit ook eens voorgehad
Bleek dat het pakje al een hele tijd bij bestemmeling was aangekomen maar dat dit niet zichtbaar was in de tracking
Was trouwens ook een partner van Zalando
omdenduur is het dan toch in orde gekomen
Comment