Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Look very carefully .....
Collapse
X
-
-
Re: Look very carefully .....
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichthttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtHelemaal niet mijn ding ... maar ieder zijn voorkeur en mening natuurlijk.
Gelukkig zijn er (wat mij betreft) veel interessantere dingen.
Ineressant heeft voor mij wel een andere invulling.
Wiskunde, sterrenkunde, fysica, gezondheid ... daar zitten voor mij heel interessante items tussen.
Het bekijken van een medische ingreep is niet echt leuk, maar voor mij wel boeiend, leerzaam en interessant.
https://www.fotospotter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk berichtInteressantere dingen ? Dat wel. Voor mij is "Allo Allo" puur ontspannen en genieten van de Engelse kolder.
Ineressant heeft voor mij wel een andere invulling.
Wiskunde, sterrenkunde, fysica, gezondheid ... daar zitten voor mij heel interessante items tussen.
Het bekijken van een medische ingreep is niet echt leuk, maar voor mij wel boeiend, leerzaam en interessant.
Een goede reportage over natuur, dieren, gezondheid, ... dat is inderdaad interessant.
Geef daarbuiten maar een goede film of wat andere ontspannende programma’s.
Maar gelukkig verschillen de meningen, anders zouden alle zenders hetzelfde moeten geven. [emoji41]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Allo, Allo is één van de vele Engelse classics die goed blijven. Ik heb hun optreden destijds twee keer "on stage" gezien in Londen.
Fawlty Towers is er nog zo eentje, net als Are you being served.
Binnenkort moet ik nog eens naar alles van Monrty Phyton beginnen kijken want alles werd aangekocht door Netflix.
Comment
-
-
Allo allo is wel grappig, maar ik heb nooit de volledige reeks kunnen uitkijken, na een paar keer was ( voor mij) de lol er af.
Fawlty Towers vond ik dan véél beter, die afleveringen heb ik dan allemaal gezien.
Maar het summum vond ik destijds Are you being served.
Stuk voor stuk topacteurs.
Maar ja, wie kent die serie nog?
Zegt veel over onze leeftijd hé
En dan was er nog On the busses ( met de chagrijnige Blacky ) en The doctors of Saint Swithins' ("Doctor in the house" eigenlijk) met professor Loftus
Edit: haha, de autocorrectie had er Blackberry van gemaakt!Last edited by Alfa Centauri; 3 mei 2018, 22:35.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
en er was ook nog "Not the Nine O'Clock News"https://www.fotospotter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtEn dan was er nog On the busses ( met de chagrijnige Blackberry)
En dan nog Alas Smith and Jones, The Young Ones, Bottom.... The IT Crowd (ook op Netflix).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk berichtEn uiteraard de onsterfelijke Frank Spencer.
Zeker ook de grappige vrouwen niet vergeten, French & Saunders en Ab Fab (de serie, de film was dan weer een afknapper).
Comment
-
-
De link niet gevolgd maar ik denk aan Dave Allen (Iers en veel grappen over de kerk).
Comment
Comment