Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij autosleutel vervangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    batterij autosleutel vervangen

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Het was mijn madam die naar de garage geweest is [emoji57]
    Mijn bericht in chit-chat was niet bedoeld voor mijn garagist, wou hier enkel eens mijn ervaring delen met jullie.
    mir
    Maakt weinig uit en zijn nu vijgen na pasen, uw madam kon toch ook een opmerking maken?
    En als je vindt dat uw garagist van uw vrouw haar goedheid profiteerde, ga dan naar hem terug en doe een klapke.

    Je deelt hier nu wel je mening/beklag, maar dat zorgt voor geen oplossing.

    De reacties hier zijn ook uiteenlopend ... sommigen vinden het te duur, anderen zeggen dat je het zelf moet doen en nog anderen vinden het bedrag niet de moeite om over te zeveren.
    Wie gelijk heeft zal hier weinig uitmaken omdat het om een persoonlijke visie gaat.

    Volgende keer zelf de batterij vervangen ofwel zelf naar de garage gaan. [emoji1]

    En het belangrijkste punt blijft open ... wil en kan jij of je vrouw zelf de batterij vervangen?
    Als men naar de garage gaat omdat men geen zin heeft om het zelf te doen, dan is het ook logisch dat men betaalt.

    Laat ons de rollen omkeren ... als garagist moet ge een andere klant doen wachten omdat een of andere slimme voor zo een pruts afkomt. [emoji1]

    Met dit topic krijgen we een momentopname, niet heel de historiek van uw situatie bij die garage ... alles telt mee.

    Neem eens een foto van bijvoorbeeld uw huis of laat de fotograaf van achter de hoek die nemen ... hij zal daar ook geld voor vragen, zelfs al is hij maar een paar minuten bezig.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #47
      Re: batterij autosleutel vervangen

      VerSeg ik ga hier niet meer verder op reageren, we hebben die batterij niet zelf vervangen omdat we niet goed wisten of er bijkomende handelingen moesten gebeuren in de boordcomputer van de wagen. Nu we weten wat dit inhoud en wat de garage er voor aanrekent gaan we dit de volgende keer zelf doen. Had dus niks te maken met zelf geen zin hebben. En wees gerust er waren tijdens het bezoek geen andere klanten die moeten wachten hebben omdat wij met zo een "pruts" afkwamen. Dat zijn veronderstellingen die jij en hier maar bij zet.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #48
        Re: batterij autosleutel vervangen

        Ja mir, ik had het kunnen denken dat iemand het weer verkeerd zou begrijpen.
        En neen, ik vind dat niet onnozel want ik laat dat zelf ook in de garage doen tijdens een onderhoud om dezelfde reden ... ooit een wagen gehad waar de auto aan de computer moest om de sleutel terug in te lezen na vervanging van de batterij.

        En dat van die pruts, ik stel me enkel in de plaats van een garagist dat zo zou kunnen denken.

        Niet altijd denken dat wat een mens schrijft altijd als kritiek bedoeld is.
        Lees anders mijn eerdere reacties ook nog eens. [emoji106]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #49
          Re: batterij autosleutel vervangen

          Ik betaal altijd maar een paar € voor een batterijtje, bij mijn garage, geen batterijen van het automerk, maar gewoon uit de lokale batterijen winkel en die worden er ter plekke ingezet en gewoon gelijk betaald.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X