Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij autosleutel vervangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: batterij autosleutel vervangen

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Maar over een camerabody van 3500€ en een 80/200 2.8 van 2500€ wordt niet gemekkerd.
    En de batterijen daarvoor zijn nog een pak duurder ... en je moet ze nog op eigen kosten opladen. [emoji16]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: batterij autosleutel vervangen

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Als je die verrassingen wil vermijden, neem dan eerst je telefoon, bel naar 3 garages en vraag wat het gaat kosten, dan weet je het op voorhand.

      Mensen denken nog altijd dat handelaars rijk worden van factuurtjes van 20€.
      Dieje gast die dat batterijtje vervangen heeft kost per maand 5000€, dat zijn bijna 300 batterijkes die hij elke maand moet vervangen, en dan is de bureaustoel, printer, computer, electriciteit, huur, verwarming etc nog niet betaald.

      Als je denkt rijk te worden met batterijkes te vervangen voor 5€, waar wacht je dan op. Een diploma heb je daar niet voor nodig.

      Wat een gemekker zeg over 20€.
      Wat is het verschil met een batterij zetten in je horloge Tommie, zilveroxide batterij kost nog iets meer dan een CR2032 en
      je betaald 5€.

      Comment


      • #33
        Re: batterij autosleutel vervangen

        Het verschil is 15€....

        Dus laat die batterij van je sleutel volgende keer vervangen bij Mister Minit hé, of bij Auto5.
        Maar als die mannen kunnen rekenen, dan weten ze ook dat ze daar verlies op maken.

        Comment


        • #34
          Re: batterij autosleutel vervangen

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Het verschil is 15€....

          Dus laat die batterij van je sleutel volgende keer vervangen bij Mister Minit hé, of bij Auto5.
          Maar als die mannen kunnen rekenen, dan weten ze ook dat ze daar verlies op maken.
          Mij gaat het niet om die 15 euro, maar ik vervang liever zelf een batterij thuis (voor een fractie van de prijs), dan daar speciaal naar mijn garage te moeten rijden (met een hoop tijdverlies).
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #35
            Re: batterij autosleutel vervangen

            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Mij gaat het niet om die 15 euro, maar ik vervang liever zelf een batterij thuis (voor een fractie van de prijs), dan daar speciaal naar mijn garage te moeten rijden (met een hoop tijdverlies).
            Als ik zo een batterij moet vervangen, dan heb ik er meestal net geen bij de hand. [emoji1]

            De ene afstandsbediening is de andere niet en als men wat op internet leest, dan hebben er ook al veel de afstandsbediening verprutst.
            De ene mens is handiger dan de andere.

            Ik mag toch veronderstellen dat wie ermee naar de garage gaat, het niet zelf wil of kan doen?

            Verder moet ieder dat voor zich uitmaken, maar het is ook logisch dat het dan betalend is.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #36
              Re: batterij autosleutel vervangen

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Als ik zo een batterij moet vervangen, dan heb ik er meestal net geen bij de hand. [emoji1]

              De ene mens is handiger dan de andere.

              Ik mag toch veronderstellen dat wie ermee naar de garage gaat, het niet zelf wil of kan doen?
              Toevallig zijn onze zes garagepoortzenders en de vier zenders voor ons twee auto’s allemaal
              voorzien van CR2032 batterijen, blijkbaar de standaard batterij voor dat soort dingen.
              Ik koop die dan ook altijd bij Arjan (nkon.nl) en samen met nog wat batterijen, verzendkost blijft dezelfde.
              En ik kan mij persoonlijk gewoon niet voorstellen dat ik na 40 jaar technieker bij Philips naar
              de garage zou gaan om een batterijtje te laten steken.

              Comment


              • #37
                batterij autosleutel vervangen

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Toevallig zijn onze zes garagepoortzenders en de vier zenders voor ons twee auto’s allemaal voorzien van CR2032 batterijen, blijkbaar de standaard batterij voor dat soort dingen.
                Die 2032 heeft ook bijna 20 jaar op zo goed als elk moederbord gestoken en is inderdaad veel gebruikt.
                Er zijn echter ook afstandsbedieningen waar er twee van insteken of zelfs een heel ander type.

                Enkele jaren geleden eens gehad dat de sleutel opnieuw moest ingelezen worden na vervanging van de batterij en daarvoor moest de auto aan de computer.
                Dat is niet altijd zo, maar dan kan men niet anders dan naar de garage.

                En ik kan mij persoonlijk gewoon niet voorstellen dat ik na 40 jaar technieker bij Philips naar de garage zou gaan om een batterijtje te laten steken.
                Niemand beweert toch dat “jij” daarvoor naar de garage moet gaan?

                Ik kan heus ook wel een 2032 vervangen hoor, meestal heb ik er daarvan een tiental liggen ... maar ik heb er alle begrip voor dat iemand daarvoor even binnen springt bij de garage.

                Dat is nu net wat ik in de vorige reactie schreef ... de ene mens is handiger dan de andere en/of heeft geen zin om het zelf te doen. [emoji1]

                Iedereen kan ook een auto wassen, toch gaan velen naar een veel duurdere carwash ... men heeft altijd de keuze tussen zelf doen of laten doen, maar laten doen dat kost vaak veel meer.

                Bijkomend is de batterij “laten” vervangen soms veel goedkoper dan een onhandige Harry dat alles om zeep helpt. [emoji1]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #38
                  Re: batterij autosleutel vervangen

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Toevallig zijn onze zes garagepoortzenders en de vier zenders voor ons twee auto’s allemaal
                  voorzien van CR2032 batterijen, blijkbaar de standaard batterij voor dat soort dingen.
                  Ik koop die dan ook altijd bij Arjan (nkon.nl) en samen met nog wat batterijen, verzendkost blijft dezelfde.
                  En ik kan mij persoonlijk gewoon niet voorstellen dat ik na 40 jaar technieker bij Philips naar
                  de garage zou gaan om een batterijtje te laten steken.
                  Ewel, ik denk daar NET zo over.

                  Comment


                  • #39
                    Re: batterij autosleutel vervangen

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Toevallig zijn onze zes garagepoortzenders en de vier zenders voor ons twee auto’s allemaal
                    voorzien van CR2032 batterijen, blijkbaar de standaard batterij voor dat soort dingen.
                    Ik koop die dan ook altijd bij Arjan (nkon.nl) en samen met nog wat batterijen, verzendkost blijft dezelfde.
                    En ik kan mij persoonlijk gewoon niet voorstellen dat ik na 40 jaar technieker bij Philips naar
                    de garage zou gaan om een batterijtje te laten steken.
                    Hier ook nagenoeg alles op 2032 (autosleutel inclusief); ik koop ze ook per 10 en hou er altijd op voorraad
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #40
                      Re: batterij autosleutel vervangen

                      Een van de voordelen van lithium cellen is de lange houdbaarheidsdatum, het is geen probleem om er een paar in voorraad te houden als je apparaten hebt die er op werken.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: batterij autosleutel vervangen

                        Veel pittige reacties hier. Als ik voor onderhoud van mijn wagen terug naar de garage moet zal ik dat onderhoud zonder mopperen betalen.
                        Persoonlijk vind ik dat ze die batterij er gratis mochten insteken , en dit als extra service voor een goede klant. Reeds 4 nieuwe wagens daar gekocht die steeds daar onderhoud hebben gekregen. Dus mag me toch al als trouwe klant rekenen niet?

                        En wat ik hier lees van diene mens die dat batterijtje moet steken moet ook betaald worden, hoeveel uren moeten ze niet steken in bezoekers die langs komen voor en nieuwe wagen en uiteindelijk op een ander gaan ? Dat kost ook geld he. Om maar te zwijgen van alle andere zaken waar die man soms mee bezig is en niet werk gerelateerd is , dan zal het op die 5 min om de batterij te vervangen toch niet aankomen zeker?

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #42
                          Re: batterij autosleutel vervangen

                          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                          Persoonlijk vind ik dat ze die batterij er gratis mochten insteken , en dit als extra service voor een goede klant.
                          Tenzij uw garagist ook op chit chat vertoeft, zal die niet veel hebben aan uw mening.
                          Hopelijk heb je het hem ook gezegd wanneer je ter plaatse was.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: batterij autosleutel vervangen

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Tenzij uw garagist ook op chit chat vertoeft, zal die niet veel hebben aan uw mening.
                            Hopelijk heb je het hem ook gezegd wanneer je ter plaatse was.
                            Het was mijn madam die naar de garage geweest is
                            Mijn bericht in chit-chat was niet bedoeld voor mijn garagist, wou hier enkel eens mijn ervaring delen met jullie.

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #44
                              Re: batterij autosleutel vervangen

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Veel pittige reacties hier. Als ik voor onderhoud van mijn wagen terug naar de garage moet zal ik dat onderhoud zonder mopperen betalen.
                              Persoonlijk vind ik dat ze die batterij er gratis mochten insteken , en dit als extra service voor een goede klant. Reeds 4 nieuwe wagens daar gekocht die steeds daar onderhoud hebben gekregen. Dus mag me toch al als trouwe klant rekenen niet?

                              En wat ik hier lees van diene mens die dat batterijtje moet steken moet ook betaald worden, hoeveel uren moeten ze niet steken in bezoekers die langs komen voor en nieuwe wagen en uiteindelijk op een ander gaan ? Dat kost ook geld he. Om maar te zwijgen van alle andere zaken waar die man soms mee bezig is en niet werk gerelateerd is , dan zal het op die 5 min om de batterij te vervangen toch niet aankomen zeker?

                              mir
                              Dat je in verkoop moet investeren is eigen aan de activiteit. En als we sommigen moeten geloven, dan verdienen ze niks meer aan de verkoop en moet het van het onderhoud komen....

                              En dan zou dat onderhoud gratis moeten zijn....

                              Geloof me, netto heeft die mens niks verdiend aan die batterij.

                              Comment


                              • #45
                                Re: batterij autosleutel vervangen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                                En dan zou dat onderhoud gratis moeten zijn....

                                Geloof me, netto heeft die mens niks verdiend aan die batterij.
                                Waar heb ik geschreven dat het onderhoud gratis moet zijn ?
                                En aangezien ze "werkuren" hebben gefactureerd betwijfel ik je stelling dat hij er niks aan verdiend heeft.

                                mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                                Comment

                                Working...
                                X