Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Husqvarna robot grasmaaiers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Husqvarna robot grasmaaiers

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dat ligt dan aan uw vrouw hé.
    Voor verkeerde optie gekozen. [emoji1][emoji1][emoji1]
    Nee, mij vrouw was "full-option" - alhoewel, ik misschien beter voor een aangepaste config was gegaan (optie "schoonmoeder" uitvinken
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #47
      Husqvarna robot grasmaaiers

      Beter nog de “spraak”-optie uitgevinkt. [emoji41]

      Nu heeft zij voice-control over u. [emoji1][emoji1][emoji1]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #48
        Re: Husqvarna robot grasmaaiers

        Mijn vrouw heeft de optie gras afrijden, alhoewel ze het af en toe outsourcet naar de kinderen.
        Ik moet alleen zorgen dat er olie in de moteur zit, want daar kijkt ze niet naar.
        Een defautke is er altijd wel.

        Comment


        • #49
          Re: Husqvarna robot grasmaaiers

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Ja maar hoe lang gaan die dingen mee?
          De Husky net anderhalf uur uitgelaten se ... hij had het nodig om wat rond te ravotten. [emoji1]

          Awel, na anderhalf uur waren er 60% spierbundels resterend.
          Ik vind dat helemaal niet zo slecht en na een goede 10 minuten in zijn bench zit die al terug met 71% reserve om morgen zijn volgende wandeling te maken. [emoji106]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Husqvarna robot grasmaaiers

            Da's goed !
            En hoe lang is hij dan bezig met je (achter) tuin ?
            Komen er nu niet te veel motten op zijn ogen zitten ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #51
              Re: Husqvarna robot grasmaaiers

              Hier inmiddels, en in afwachting van verdere kleine aanpassingen in de tuin, nog steeds geen robotmaaier.
              Maar… de handmaaier van buurman een paar keer gebruikt. (die had ook een robot overwogen; heeft goed 350 m2 gras + 45 m2 straatstrook ).
              Ik moet zeggen, aangenaam verrast en plezier aan beleefd! Maakt nagenoeg geen geluid (kan dus ook op zondag desnoods), gezonde beweging voor lijf en leden, ideale mulching bij regelmatig maaien.
              Minimaal onderhoud, met één hand draagbaar, neemt qausi geen plaats in om op te bergen en het gaat even snel als met mijn elektrische of mijn benzinemaaier (het rijden gaat iets trager - tenzij je er stevige tred in houdt - maar wordt zeker gecompenseerd door geen gedoe met elektr.kabel of benzine bijvullen en het reinigen na de maaibeurt). Totale "investering": 99 € !

              Comment


              • #52
                Re: Husqvarna robot grasmaaiers

                Ik heb een tuin met twee graspartijen die in één begrenzingslus zitten met een smalle doorgang van het ene grasveld naar het andere. Vanuit het kleinste grasveld ligt er een geleidingsdraad om de robot naar het laadstation te brengen. Het grootste grasveld heeft geen geleidingsdraad. De robotmaaier heeft moeite om vanuit het grote grasveld de weg naar het laadstation terug te vinden. Is het mogelijk om een tweede bijkomende geleidingsdraad te voorzien vanuit het grote grasveld naar het laadstation? Het betreft een husqvarna 415x.

                Comment


                • #53
                  Re: Husqvarna robot grasmaaiers

                  Oorspronkelijk geplaatst door JVBRA Bekijk bericht
                  Ik heb een tuin met twee graspartijen die in één begrenzingslus zitten met een smalle doorgang van het ene grasveld naar het andere. Vanuit het kleinste grasveld ligt er een geleidingsdraad om de robot naar het laadstation te brengen. Het grootste grasveld heeft geen geleidingsdraad. De robotmaaier heeft moeite om vanuit het grote grasveld de weg naar het laadstation terug te vinden. Is het mogelijk om een tweede bijkomende geleidingsdraad te voorzien vanuit het grote grasveld naar het laadstation? Het betreft een husqvarna 415x.
                  Topic na drie jaar nog eens opgerakeld. [emoji23]
                  Contacteer best even de verkoper, die kan u de beste raad geven in functie van uw situatie.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: Husqvarna robot grasmaaiers

                    Af en toe ontsnapt er ergens wel eentje: https://www.youtube.com/watch?v=elBXJ_k9juU
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Husqvarna robot grasmaaiers

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Af en toe ontsnapt er ergens wel eentje: https://www.youtube.com/watch?v=elBXJ_k9juU
                      Je gaat daar best wekelijks mee naar de robot grasmaaier school.
                      Den onze luistert goed hoor!
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #56
                        Re: Husqvarna robot grasmaaiers

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Je gaat daar best wekelijks mee naar de robot grasmaaier school.
                        Den onze luistert goed hoor!
                        Er zijn ook brave robot grasmaaiers die zich na hun taak netjes terug in hun eigen garage parkeren: https://www.youtube.com/watch?v=DZxbneIXG8M
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #57
                          Husqvarna robot grasmaaiers

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Af en toe ontsnapt er ergens wel eentje: https://www.youtube.com/watch?v=elBXJ_k9juU
                          Een filmpje van 1 april als waarheid nemen zou ik nu ook niet echt gaan doen. [emoji23]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment

                          Working...
                          X