Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed nieuws topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Goed nieuws topic

    Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Herkenbaar. Ik was ooit te gast in de botanische tuin van een landbouwschool in Akureyri. Tot mijn immense verbazing kweekten ze daar zaken die hier iedereen uit trekt.
    Ook vreemd om te zien is hoe bepaalde planten weigeren om zich te "laten" kweken.

    Maar om in het goed nieuwstopic te blijven : na een telefoontje gisterenavond laat kan de rest van het jaar niet meer stuk. Maar omdat bepaalde mensen hier in het verleden al vonden dat het niet kan dat je opschept met je kinderen zwijg ik er maar over.
    Pol, eveneens herkenbaar en ik meen te weten waarover. Je zou voor minder gelukkig zijn
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #32
      Re: Goed nieuws topic

      Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
      Herkenbaar. Ik was ooit te gast in de botanische tuin van een landbouwschool in Akureyri. Tot mijn immense verbazing kweekten ze daar zaken die hier iedereen uit trekt.
      Ook vreemd om te zien is hoe bepaalde planten weigeren om zich te "laten" kweken.

      Maar om in het goed nieuwstopic te blijven : na een telefoontje gisterenavond laat kan de rest van het jaar niet meer stuk. Maar omdat bepaalde mensen hier in het verleden al vonden dat het niet kan dat je opschept met je kinderen zwijg ik er maar over.
      Fier zijn over je kinderen is niet opscheppen!
      Gedeelde vreugd is dubbele vreugd!

      Comment


      • #33
        Re: Goed nieuws topic

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Fier zijn over je kinderen is niet opscheppen!
        Gedeelde vreugd is dubbele vreugd!
        Er zijn er hier nochtans die daar anders over denken. Heb daar al een paar keer mee te maken gehad hier. Hoe dit te verklaren is, is mij echter een raadsel.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #34
          Re: Goed nieuws topic

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht

          Maar om in het goed nieuwstopic te blijven : na een telefoontje gisterenavond laat kan de rest van het jaar niet meer stuk. Maar omdat bepaalde mensen hier in het verleden al vonden dat het niet kan dat je opschept met je kinderen zwijg ik er maar over.
          Dikke proficiat Paul. Ik weet ondertussen over wat/wie het gaat. Er zijn nog andere media waar je zoiets wel zonder problemen kwijt kan.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #35
            Re: Goed nieuws topic

            Uiteraard mag iedereen fier zijn op zijn kinderen en wat ze bereiken in het leven.
            Maar tegenwoordig zijn er niet alleen de gewone meelezers maar ook professionelen met een oneindig olifanten geheugen die je volgen:
            Voorbeeldje :
            De websites van de ...(een politieke partij)... en de ...(een politieke partij)... hebben een Facebooktracker ingebouwd die volgens de Brusselse rechtbank in strijd is met de privacywetgeving.
            Link : http://www.standaard.be/cnt/dmf20180411_03457767
            EDIT: Facebook volgt u op websites Vlaamse overheid
            En die hebben daar geen zaken mee.
            Ik ben ook (heel) fier op wat mijn kinderen bereikt hebben. En ik zou dat hier heel graag uitbazuinen... . Maar mijn vertrouwen in internet i.v.m. met privacy is minimaal.
            Als ik hier stomme dingen schrijf : who cares? Ik ben op pensioen en moet niet meer "presteren". Maar mijn kinderen hebben nog een heel leven te gaan in deze digitale jungle en ik wil ze niet "belasten".
            Tot slot: proficiat opapol met het positieve nieuws over je kinderen.

            In de quote heb ik de namen van de politieke partijen vervangen door : (een politieke partij), om niet aan politiek te doen.
            Last edited by Skitch; 12 april 2018, 12:33. Reden: Link bijgeplaatst.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment

            Working...
            X