Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kale mannen zijn het verst gevorderd in het evolutieproces; de homo sapiens was nog helemaal behaard.
Dat is de... naakte waarheid!
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Zit ook vanachter door de isolatie en vooraan (bovenaan voor dat er hier commentaar op komt) moet ik elke dag wat meer wassen Zit in de familie, heb mijn vader ook altijd goed kaal gekend. Zet al jaren een hoed op als het frisser is tegen de kou en een pet als het warmer is tegen de zon. Als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal los laten lopen...
Denk dat er niet zoveel oplossingen zijn. Het petje maar hoe compatibel is dat met het haarstukje? Eens praten met iemand die zo'n haarstukjes maakt (trouwens geen simpele job). Ofwel je er een gedacht van maken en al dan niet met bijstand besluiten dat met je cabrio rijden belangrijker is dan je haarstukje. Nu ja, met of zonder haar, een petje in de cabrio is misschien altijd een goed idee.
Nu ja, met of zonder haar, een petje in de cabrio is misschien altijd een goed idee.
Beslist, enkele jaren terug eens met de cambio van vrouwlief met open dak naar Frankrijk gereden. Bij aankomt was mijn voorhoofd (had toen nog meer haar) zo rood als een tomaat. In de wind daar helemaal geen acht op geslaan.
Beslist, enkele jaren terug eens met de cambio van vrouwlief met open dak naar Frankrijk gereden. Bij aankomt was mijn voorhoofd (had toen nog meer haar) zo rood als een tomaat. In de wind daar helemaal geen acht op geslaan.
Het is dan kiezen tussen een petje of de eerste apotheker bij aankomst.
En dat geldt evengoed voor de armen en aangezicht ... al kan je daar moeilijk een petje voor gebruiken. [emoji16]
Comment