Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaal worden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Kaal worden

    Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
    ik zou niet weten waarom.
    geen half uur smorgens voor de spiegel staan om te zien of mijn haar goed ligt, liggen te kamen, gel indoen, what ever ....
    geen dure kappersbeurten, geen shampoo ,....
    gewoon als ik mijn gezicht scheer doe ik ineens mijn hoofd mee dus ik zie niet in wat daar zo veel meer werk aan is
    daartegen om nutteloze commentaar geven
    daar is veel meer werk dan dan even snel mijn hoofd scheren
    Haar kammen, daar heb ik met mijn volle kapsel en baard geen half uur voor nodig: tien seconden en max vier keer per jaar naar de kapper.
    Te jong kaal worden is erfelijk, maar kaal scheren niet en je lijkt daardoor twintig jaar ouder dan iemand met een volle haardos.

    Comment


    • #62
      Re: Kaal worden

      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Haar kammen, daar heb ik met mijn volle kapsel en baard geen half uur voor nodig: tien seconden en max vier keer per jaar naar de kapper.Te jong kaal worden is erfelijk, maar kaal scheren niet en je lijkt daardoor twintig jaar ouder dan iemand met een volle haardos.
      ik lijk door juist kaal te scheren er wat jonger uit dan half kaal door het leven te gaan.....
      en ik heb zelfs nog geen 10 sec s'morgens nodig voor mijn haar goed te leggen

      Comment


      • #63
        Re: Kaal worden

        Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
        ik lijk door juist kaal te scheren er wat jonger uit dan half kaal door het leven te gaan.....
        en ik heb zelfs nog geen 10 sec s'morgens nodig voor mijn haar goed te leggen
        Dat eerste is ieders mening, maar kan wel correct zijn.
        Maar dat scheren duurt toch wel iets langer dan 10 seconden?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #64
          Re: Kaal worden

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Dat eerste is ieders mening, maar kan wel correct zijn.
          Maar dat scheren duurt toch wel iets langer dan 10 seconden?
          het scheren van mijn hoofd duurt niet veel langer dan het scheren van mijn gezicht
          en ik doe dat meestal gelijktijdig met mijn gezicht dus dat gaat zeker niet meer tijd in beslag nemen
          één vloeiende beweging van gezicht verder door naar het hoofd ik verspeel er geen extra tijd mee ....

          Comment


          • #65
            Re: Kaal worden

            Moderator Note: @Pierrr
            Geregistreerd om reclame te maken? Je bericht is gewist. Je mag gerust deelnemen aan onze discussies, maar een herhaalde inbreuk op onze 'no spamming' regels kan leiden tot uitsluiting.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X