Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inbouw microgolf / combi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Inbouw microgolf / combi

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    De meesten kopen sneller een nieuwe wagen, maar een nieuwe oven zou niet OK zijn?
    Men kan ook veranderen om andere redenen dan een defect. [emoji4]
    Inderdaad VerSeg. Daarbij als ik lees van Dpix 500 € herstelkosten... koop ik bijna twee Sharps van...

Comment

“Mijn gedacht” een combi oven magnetron-standaard oven zou ik nooit kopen.
      Ten eerste, het is verre van handig in gebruik (alles in één) en ten tweede je zit met twee totaal verschillende rechnologiën
      in één toestel, algemeen is geweten dat een magnetron normaal gezien een veel korter leven heeft dan een
      traditionele warmelucht oven, en al zeker als er regelmatig op meer dan 150ºC gebakken wordt komen er dampen
      vrij die de magnetron vervuilen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Ten eerste, het is verre van handig in gebruik (alles in één) en ten tweede je zit met twee totaal verschillende rechnologiën
        in één toestel, algemeen is geweten dat een magnetron normaal gezien een veel korter leven heeft dan een
        traditionele warmelucht oven, en al zeker als er regelmatig op meer dan 150ºC gebakken wordt komen er dampen
        Uw "gedacht" is niet slecht: waarschijnlijk daarom dat ik er 2 "versleten" heb op 20 jaar, maar eigenlijk vind ik dat niet overdreven... Waarschijnlijk kan mij te veel "wegwerpmentaliteit" verweten worden maar als ik voor 300 € alle 7 jaar of langer een nieuwe moet kopen die doet wat hij moet doen, dan is mijn keuze rap gemaakt.

Comment

Wij gebruiken die hete lucht oven in de micro meestal ook meer voor het opwarmen van de borden ofzo terwijl de andere oven aan het braden is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
            Wij gebruiken die hete lucht oven in de micro meestal ook meer voor het opwarmen van de borden ofzo terwijl de andere oven aan het braden is...
            Voila Dpix, dat bedoel ik dus, voor mij zijn dat in wezen twee aparte toestellen, zelfde verhaal oven/stoomoven,
            of een was/droogcombinatie in één toestel of een koel/vriescombinatie enz.
            Natuurlijk kan je in geval van plaatsgebrek soms niet anders, maar persoonlijk ben ik geen voorstander
            van die gecombineerde toestellen.
            In veel gevallen gaat op het eind van de rit een nog goede helft naar het containerpark als ik mij zo
            mag uitdrukken.

Comment

In veel gevallen gaat op het eind van de rit een nog goede helft naar het containerpark als ik mij zo
              mag uitdrukken.
              Of in het andere geval ... als de ene helft defect is, dan kan men de andere helft nog gebruiken.
              Of is een herstelling de overweging waard omdat er toch nog de helft goed aan is.

Ik denk dat het gewoon een persoonlijke visie of voorkeur is.
              Welke keuze de beste is, dat weet men vaak pas lang na aankoop. [emoji4]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Mensen hebben ook niet altijd de plaats voor 2 ovens; dus in die gevallen is een combi toch een goede (nood)oplossing.
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Working...
                X