Om mir zijn topic niet te kapen...
Ook mijn kookplaat is deze week gesneuveld.
Miele...er is geen betere...duurdere iig.
Ik bestel bij Art & Craft een 2 pit inductie vuurtje (vrijstaand) om mij het WE te kunnen behelpen.
Zo iets had ik al langer willen bestellen...je weet maar nooit, is nu wel gebleken
Dus, ik bestel, krijg bevestiging en afspraak van Dynalogic (gisteren).
Zou dus vandaag moeten geleverd worden...maar...vandaag,
Krijg ik een mail dat er weer omwille van een sorteerfout...blabla...
Het is nu geen speeltje waar ik op zit te wachten, maar iets wat noodzakelijker is.
Als je dan belt naar A&C en verteld dat dit de zoveelste maal is dat hun transportfirma niet deugd...:"kunnen we niets meer aan veranderen, meneer.
De ambitie of engagement om hun klanten tevreden te stellen zit echt onder het vriespunt.
Als ik deze webshop vergelijk met bv Coolblue of Bol, dat is dag en nacht verschil.
Nu hoor ik de meeste al denken, waarom blijf je dan daar bestellen?
Sommige zaken zijn wel echt stukken goedkoper en dan kan ik wel effe wachten.
Maar iig geen duurdere zaken meer.
Het 2 pit DOMO vuurtje kon ik ook bij BOL kopen, was wel 10€ duurder en werd door A&C geleverd...so what, dacht ik.
Ik had nu ook definitief een nieuwe Miele kookplaat willen bestellen bij A&C.
Prijs is 1111€, maar bij Vandenborre is die prijs juist hetzelfde. Alleen de levertijd is langer.
Tijdens dat ik dit neerpen hier, krijg ik een antwoord van A&C op mijn mail met ongenoegen.
Samengevat:
"Er deed zich een probleem voor met de levering van uw bestelling.
Dit kan u nakijken via onderstaande link:XXXX...excuses...etc...
Met de vermelding : Uw aanvraag (XXXXXX) werd bijgewerkt en afgesloten."
Dat is zowat de deksel op uwe neus of zo voelt dat voor mij toch aan.
Ook mijn kookplaat is deze week gesneuveld.
Miele...er is geen betere...duurdere iig.
Ik bestel bij Art & Craft een 2 pit inductie vuurtje (vrijstaand) om mij het WE te kunnen behelpen.
Zo iets had ik al langer willen bestellen...je weet maar nooit, is nu wel gebleken
Dus, ik bestel, krijg bevestiging en afspraak van Dynalogic (gisteren).
Zou dus vandaag moeten geleverd worden...maar...vandaag,
Krijg ik een mail dat er weer omwille van een sorteerfout...blabla...
Het is nu geen speeltje waar ik op zit te wachten, maar iets wat noodzakelijker is.
Als je dan belt naar A&C en verteld dat dit de zoveelste maal is dat hun transportfirma niet deugd...:"kunnen we niets meer aan veranderen, meneer.
De ambitie of engagement om hun klanten tevreden te stellen zit echt onder het vriespunt.
Als ik deze webshop vergelijk met bv Coolblue of Bol, dat is dag en nacht verschil.
Nu hoor ik de meeste al denken, waarom blijf je dan daar bestellen?
Sommige zaken zijn wel echt stukken goedkoper en dan kan ik wel effe wachten.
Maar iig geen duurdere zaken meer.
Het 2 pit DOMO vuurtje kon ik ook bij BOL kopen, was wel 10€ duurder en werd door A&C geleverd...so what, dacht ik.
Ik had nu ook definitief een nieuwe Miele kookplaat willen bestellen bij A&C.
Prijs is 1111€, maar bij Vandenborre is die prijs juist hetzelfde. Alleen de levertijd is langer.
Tijdens dat ik dit neerpen hier, krijg ik een antwoord van A&C op mijn mail met ongenoegen.
Samengevat:
"Er deed zich een probleem voor met de levering van uw bestelling.
Dit kan u nakijken via onderstaande link:XXXX...excuses...etc...
Met de vermelding : Uw aanvraag (XXXXXX) werd bijgewerkt en afgesloten."
Dat is zowat de deksel op uwe neus of zo voelt dat voor mij toch aan.
Comment