Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A&C...wat een service... :B

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: A&C...wat een service...

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Wat ik wél interessant vind is een systeem dat zegt WAAR de koerier is ( bijna in real time - er zit een klein verschil op omwille van de veiligheid ) en dat je ook kan zien dat je bv. de 14de klant bent op 25 klanten. Dan kan je toch al ongeveer inschatten wanneer ze voor de deur staan.
    Zo'n systeem wordt gebruikt door de koerier van Art & Craft
    Zaterdag kon ik perfect meevolgen waar en wanneer de koerier was, hoeveel klanten er nog voor mij waren en wie de chauffeur was
    Perfect te volgen en héél juist, dus niet onnodig zitten thuiswachten

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #32
      Re: A&C...wat een service...

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Zo'n systeem wordt gebruikt door de koerier van Art & Craft
      Zaterdag kon ik perfect meevolgen waar en wanneer de koerier was, hoeveel klanten er nog voor mij waren en wie de chauffeur was
      Perfect te volgen en héél juist, dus niet onnodig zitten thuiswachten

      grts
      Sieg
      Niet altijd, is mijn ervaring.
      Soms springt dat met 10 plaatsen vooruit.
      Of als je de volgende bent, kan je meer als 1 uur wachten.

      Vandaag nog een UPDATE:
      Mijn goederen worden pas MORGEN (6de) geleverd

      Comment


      • #33
        Re: A&C...wat een service...

        Ik schreef het al in #21:
        Hadden ze het geld van de trackingsystemen geïnvesteerd in betere levering (meer mensen).....
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #34
          Re: A&C...wat een service...

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ik schreef het al in #21:
          Hadden ze het geld van de trackingsystemen geïnvesteerd in betere levering (meer mensen).....
          Dan werd er geklaagd dat er geen tracking was...
          Want dan waren we die snelle levering altijd gewend en was ze niet "snel" en wouden we toch nog tracking.
          My photo's

          Comment


          • #35
            Re: A&C...wat een service...

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Niet altijd, is mijn ervaring.
            Soms springt dat met 10 plaatsen vooruit.
            Of als je de volgende bent, kan je meer als 1 uur wachten.

            Vandaag nog een UPDATE:
            Mijn goederen worden pas MORGEN (6de) geleverd
            Ik vraag me meer en meer af of die tracking systemen niet bijna uitsluitend dienen om te zien waar de bezorger ergens uithangt, eerder dan om de klant te informeren.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              Re: A&C...wat een service...

              Maandag iets besteld in Berlijn. Vanmorgen om 8h30 mail gekregen dat DPD langs komt tussen 10h51 en 11h51. Pas om om 10h45 deze mail gelezen.
              Ik was de vierde waar hij zou langskomen. (allemaal in een straal van 500m). Koerier was hier stipt om 10h51.

              28 februari nog iets besteld in Duitsland. Dat wordt verstuurd met TNT. Sedert 2/02 is dat aangekomen in het TNT Innight depot nabij Dusseldorf.
              Op 5/02 staat er nogmaals dat het aangekomen is in het depot. Heb leverancier vanmorgen laten bellen naar TNT. daar kunnen ze enkel zeggen "misschien 9/02, maar het kan ook de volgende week zijn" . Volgens de website van TNT Innight leveren ze steeds de volgende dag.

              Comment


              • #37
                Re: A&C...wat een service...

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Ik vraag me meer en meer af of die tracking systemen niet bijna uitsluitend dienen om te zien waar de bezorger ergens uithangt, eerder dan om de klant te informeren.
                Hoe kan men resultaten verbeteren als er geen meetbare zaken zijn.
                Er zijn twee soorten tracking ... die van een pakket (bepaalde locaties of verwerkingsmomenten) en die van een chauffeur (voertuig).
                Meestal wordt het eerste van de twee gekoppeld aan hetgeen de klant aangeboden wordt als trackingsysteem (verwerkt, in ontvangst genomen, vermoedelijke tijd levering, onderweg, afgeleverd).
                Zoals u zelf ooit als voorbeeld gaf, zijn er ook die ook het tweede koppelen (laatste stopplaats van de chauffeur) welke meer details geven.

                Wat het beste is week ik niet, ik kan veronderstellen dat een bedrijf vaak telefoon krijgt met de vraag waarom de chauffeur niet eerst bij hun kan komen als die zo dicht in de buurt is.
                Een voorbeeld hebben we hier in het verleden ook al gehad.
                Er is wel altijd een positieve en negatieve kant aan.

                Elk systeem is op zich goed op voorwaarde dat men er zich aan houdt.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #38
                  Re: A&C...wat een service...

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Hoe kan men resultaten verbeteren als er geen meetbare zaken zijn.
                  Er zijn twee soorten tracking ... die van een pakket (bepaalde locaties of verwerkingsmomenten) en die van een chauffeur (voertuig).
                  Meestal wordt het eerste van de twee gekoppeld aan hetgeen de klant aangeboden wordt als trackingsysteem (verwerkt, in ontvangst genomen, vermoedelijke tijd levering, onderweg, afgeleverd).
                  Zoals u zelf ooit als voorbeeld gaf, zijn er ook die ook het tweede koppelen (laatste stopplaats van de chauffeur) welke meer details geven.

                  Wat het beste is week ik niet, ik kan veronderstellen dat een bedrijf vaak telefoon krijgt met de vraag waarom de chauffeur niet eerst bij hun kan komen als die zo dicht in de buurt is.
                  Een voorbeeld hebben we hier in het verleden ook al gehad.
                  Er is wel altijd een positieve en negatieve kant aan.

                  Elk systeem is op zich goed op voorwaarde dat men er zich aan houdt.
                  Theoretisch, ergens in een ivoren toren in "procedures" gegoten klopt dat allemaal wel, maar de praktijk is natuurlijk heel wat anders: mensen die uitgeperst worden als citroenen (o.a. omdat ze bijna evenveel moeten bezig zijn met in "het systeem" in te geven waarmee ze bezig zijn als met het afleveren zelf...). Dan moet je niet verschieten dat er al eens eentje op je oprit rechtsomkeer maakt zonder te leveren om tijd te winnen. De GPS "op den bureau" zal wel aangeven dat hij bij u geweest is.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #39
                    A&C...wat een service...

                    Nete, als die bestuurder een pakje inscant of je tekent voor ontvangst, dan wordt dat automatisch doorgestuurd of bijgehouden.
                    Vroeger moesten ze papieren invullen en laten tekenen.
                    De meeste wagens hebben een tracking, dus als die voor de deur stopt en terug wegrijdt zonder het pakje te scannen (of in te geven), dan komt dat uit.
                    Enige wat ze zouden kunnen doen is afwezig noteren als ze geen tracking op de wagen hebben ... voor uw deur staan en wegrijden zonder meer is nog meer tijdverlies want dan moet die nog eens terugkomen.
                    Het is gevaarlijk te oordelen zonder de echte reden te kennen.
                    Dat men iets kan misbruiken is zeker, maar dat blijft niet duren.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: A&C...wat een service...

                      Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                      Om mir zijn topic niet te kapen...

                      Ook mijn kookplaat is deze week gesneuveld.
                      Miele...er is geen betere...duurdere iig.
                      Het is precies week van de .....
                      Mijn Miele inductieplaat heeft ook de zekering laten springen en zegt nu vrolijk FE31 fout....
                      Een telefoontje naar repair Miele en ze kunnen ten vroegste 22 maart komen...

                      Zal ook maar een vrijstaande inductieplaat bestellen...

                      Comment


                      • #41
                        Re: A&C...wat een service...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                        Het is precies week van de .....
                        Mijn Miele inductieplaat heeft ook de zekering laten springen en zegt nu vrolijk FE31 fout....
                        Een telefoontje naar repair Miele en ze kunnen ten vroegste 22 maart komen...

                        Zal ook maar een vrijstaande inductieplaat bestellen...
                        We hebben een Domo DO315IP gekocht.
                        Zeer tevreden over. Warmt sneller op als onze oude Miele.
                        Er is 1 minpuntje voor sommige mensen.
                        Onder ieder kookvlak, zit een ventilator die hoorbaar is.
                        Maar de dampkap, oven, microgolf en vaatwasser hoor je ook

                        Deze staat nu het goedkoopst bij o.a. CB.


                        Ongelofelijk, ondertussen zijn de prijzen weer gestegen. Dus is het bij A&C goedkoopst

                        Edit : FE31 zou een voedingsprobleem zijn, wat kan inhouden dat de spanning te laag is.
                        Dat zou de bekabeling kunnen zijn of de automaat, naargelang aansluiting.
                        Last edited by w00ha; 8 maart 2018, 07:54.

                        Comment


                        • #42
                          Re: A&C...wat een service...

                          Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                          We hebben een Domo DO315IP gekocht.
                          Zeer tevreden over. Warmt sneller op als onze oude Miele.
                          Er is 1 minpuntje voor sommige mensen.
                          Onder ieder kookvlak, zit een ventilator die hoorbaar is.
                          Maar de dampkap, oven, microgolf en vaatwasser hoor je ook

                          Deze staat nu het goedkoopst bij o.a. CB.


                          Edit : FE31 zou een voedingsprobleem zijn, wat kan inhouden dat de spanning te laag is.
                          Dat zou de bekabeling kunnen zijn of de automaat, naargelang aansluiting.
                          Ik had die Domo ook al zien staan op CB... maar ik vond de grootte van de inductieplaten nogal klein (19cm)
                          Mijn madam had op Ikea ook deze gevonden (eerder een excuus om nog eens langs Ikea te kunnen LOL)
                          Vind gemakkelijk alle IKEA producten en items, gesorteerd op categorie. Geniet van click & collect of levering wanneer je online winkelt.


                          En ik vond de volgende op CB:


                          Ik koop liever 2 aparte, als er dan nog eens eentje sneuvelt heb ik de andere nog

                          Had op internet ook al gezien dat FE31 om een spanningsprobleem zou gaan en heb alle verbindingen eens nagekeken en alle draden zijn goed vast.
                          Sommige opmerkingen gaven ook dat het een kapotte verbinding in de kookplaat zou kunnen zijn...

                          Zal eens iemand zoeken die dit kan uitmeten bij mij thuis...Misschien is de zekering niet goed meer ofzo...

                          Bedankt voor je hulp alvast!

                          Comment


                          • #43
                            Re: A&C...wat een service...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                            Ik had die Domo ook al zien staan op CB... maar ik vond de grootte van de inductieplaten nogal klein (19cm)
                            Mijn madam had op Ikea ook deze gevonden (eerder een excuus om nog eens langs Ikea te kunnen LOL)
                            Vind gemakkelijk alle IKEA producten en items, gesorteerd op categorie. Geniet van click & collect of levering wanneer je online winkelt.


                            En ik vond de volgende op CB:


                            Ik koop liever 2 aparte, als er dan nog eens eentje sneuvelt heb ik de andere nog

                            Had op internet ook al gezien dat FE31 om een spanningsprobleem zou gaan en heb alle verbindingen eens nagekeken en alle draden zijn goed vast.
                            Sommige opmerkingen gaven ook dat het een kapotte verbinding in de kookplaat zou kunnen zijn...

                            Zal eens iemand zoeken die dit kan uitmeten bij mij thuis...Misschien is de zekering niet goed meer ofzo...

                            Bedankt voor je hulp alvast!
                            Die specs zijn totaal mis, bijna op alle sites.
                            Oppervlakte is 27cmX2.
                            Volgens mij zijn dat gewoon 2 apparte kookplaten in één behuizing.
                            En de platen zelf zijn 18cm 1400W voor de kleine en 22cm 2000W voor de grote.
                            Daar krijg je alles op.

                            Comment


                            • #44
                              Re: A&C...wat een service...

                              Bedankt voor de hulp

                              Heb ondertussen eentje van Tefal gaan halen (maar zelf even in de winkel gaan halen als ik die leveringsproblemen lees)



                              Werkt heel goed... tenminste warm eten terug

                              Comment


                              • #45
                                Re: A&C...wat een service...

                                Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                                Had op internet ook al gezien dat FE31 om een spanningsprobleem zou gaan en heb alle verbindingen eens nagekeken en alle draden zijn goed vast.
                                Sommige opmerkingen gaven ook dat het een kapotte verbinding in de kookplaat zou kunnen zijn...
                                Zal eens iemand zoeken die dit kan uitmeten bij mij thuis...Misschien is de zekering niet goed meer ofzo...
                                Bedankt voor je hulp alvast!
                                Vandaag is de meterkast en het aansluitpunt aan de kookplaat uitgemeten en alles blijkt goed te zijn (234v)
                                Het is dus wss de kookplaat zelf die kapot is...

                                Ik vraag me af of Miele-repair die nog zou herstellen of enkel voorstelt om deze te vervangen?

                                Comment

                                Working...
                                X