Re: Deze 2 herstellingen belangrijk voor autokeuring ?
Ik weet niet hoe het bij uw garage zit, maar alvast bij BMW wordt bij elk bezoek de sleutel ingelezen met al redelijk wat info.
Bij elk onderhoud, ook al vraag je maar een oliewissel, wordt de computer uitgelezen.
Mocht men banden laten wisselen en ze zien daarbij dat er iets scheelt aan ophanging of remmen, dan gaan ze dat ook melden.
Misschien heb ik daar een andere visie op, maar ik zou het eerder straf vinden mocht men mij niet op mogelijke gebreken wijzen.
Eventuele bemerkingen stonden gewoon op de factuur en werden aangekaart bij ophalen van de wagen.
Bijkomende kleine zaken, daar belden ze voor om te vragen of ze het mochten doen.
Wat het tekenen van een document betreft ... als de wet dit ooit verplicht, dan zullen we dat wel overal moeten doen.
Er zijn ook landen waar er geen technische keuring bestaat, maar waar de garage die verantwoordelijkheid krijgt.
Probleem bij dit soort zaken is dat men moeilijk weet waar de limiet ligt welk eenieder kan aanvaarden.
De ene wil het weten, de andere niet. [emoji57]
Persoonlijk heb ik het moeilijker met al die zogenaamde Fransen die elk jaar tien keer komen bellen om te melden dat ons dak dringend moet behandeld worden tegen mos of dat het gaat lekken of invallen.
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg
Bekijk bericht
Bij elk onderhoud, ook al vraag je maar een oliewissel, wordt de computer uitgelezen.
Mocht men banden laten wisselen en ze zien daarbij dat er iets scheelt aan ophanging of remmen, dan gaan ze dat ook melden.
Misschien heb ik daar een andere visie op, maar ik zou het eerder straf vinden mocht men mij niet op mogelijke gebreken wijzen.
Eventuele bemerkingen stonden gewoon op de factuur en werden aangekaart bij ophalen van de wagen.
Bijkomende kleine zaken, daar belden ze voor om te vragen of ze het mochten doen.
Wat het tekenen van een document betreft ... als de wet dit ooit verplicht, dan zullen we dat wel overal moeten doen.
Er zijn ook landen waar er geen technische keuring bestaat, maar waar de garage die verantwoordelijkheid krijgt.
Probleem bij dit soort zaken is dat men moeilijk weet waar de limiet ligt welk eenieder kan aanvaarden.
De ene wil het weten, de andere niet. [emoji57]
Persoonlijk heb ik het moeilijker met al die zogenaamde Fransen die elk jaar tien keer komen bellen om te melden dat ons dak dringend moet behandeld worden tegen mos of dat het gaat lekken of invallen.
Comment