Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Starthulp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Starthulp

    Misschien wat laat, maar met onderstaande starthulp lukt het om een 2800cc motor van een FIAT camper te starten.



    Tijdelijk uitverkocht bij Conrad, maar in Duitsland soms te koop @ 75€
    Vanmorgen hier een lege batterij (contact de hele nacht laten opstaan, zelfs de dashboardlampjes brandden niet meer). Was net bezig een lader aan te sluiten, tot de overbuur eens kwam kijken. Die ging de starthulp uit zijn Vito camper halen. Starthulp was sedert de kerstvakantie (10 weken geleden) niet meer opgeladen en ik verwachtte niet veel van het kastje met afmeting 20x9x3cm. Aangesloten op mijn batterij ( 70Ah 2.0 diesel) en probleemloze start van de eerste keer.
    Voor het starten brandden er 4 ledjes op het apparaatje, na het starten nog slechts 3.
    Er zit ook een USB , micro USB uitgang en uitgang voor voeding laptop op. Laden via sigarenaansteker of met 220V adapter.
    Buurman had de starthulp gekocht op aanraden van een kennis die er probleemloos zijn Fiat 2.800cc camper mee start.
    Het kastje wordt nochtans verkocht voor het starten van motoren en personenwagens.

    Edit : het type MPB125 was op deze starthulp vervangen door " LOUIS Special Edition ". Louis is een Duitse firma voor camperbenodigdheden.
    Last edited by notex; 15 maart 2018, 15:13.

    Comment


    • #17
      Re: Starthulp

      Nog bedankt voor de link Notex.
      Heb ondertussen ook een starthulp bij Conrad gekocht. Beetje de kerk in het midden gehouden wat de prijs betreft vermits je zo'n ding uiteindelijk zeer weinig nodig hebt (hoop ik toch ).
      Hangt aan het net en gaat met elke trip mee. Geeft toch wat gemoedsrust en er zal altijd wel eens iemand uit de nood te helpen zijn als je het zelf niet vaak nodig hebt.

      Grtz,
      Kurt

      Comment

      Working...
      X