Na betaling van een bestelling bij Zalando kreeg ik, nog ingelogd zijnde, op het scherm naast wat reclameblokken van Zalando lounge een blok met melding "gefeliciteerd met uw bestelling 20€ terugbetaald op deze bestelling met een knop "Ga door".
Kwam dan op Franstalige site terecht (exclusivesandbenefits.be) waar me onmiddellijk werd gevraagd mijn gegevens in te geven, en bij nader toezien ook creditcardgegevens en eerst een kleine storting te doen om dan onder andere die eerste 20€ te cashen en verder meerdere kortingen.
Enig googlen leverde al meteen deze klacht op: klik.
Shame on Zalando dat ze dit binnen uw klantenzone toelaten!
Kwam dan op Franstalige site terecht (exclusivesandbenefits.be) waar me onmiddellijk werd gevraagd mijn gegevens in te geven, en bij nader toezien ook creditcardgegevens en eerst een kleine storting te doen om dan onder andere die eerste 20€ te cashen en verder meerdere kortingen.
Enig googlen leverde al meteen deze klacht op: klik.
Shame on Zalando dat ze dit binnen uw klantenzone toelaten!
Comment