Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vriestemperaturen : batterij a/ druppellader (1e keer) / goedkoper afstandsbedieninge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vriestemperaturen : batterij a/ druppellader (1e keer) / goedkoper afstandsbedien

    Om terug te komen op je moeilijk startende wagen: hier een 22 jaar oude 4x4 met een 2.7 diesel, staat altijd buiten, en start zonder enig probleem. Heb hem nu 4 jaar, in die 4 jaar 1x batterij vervangen na startproblemen. Doet max 15000km per jaar, gemengd gebruik.

    In jouw geval zou ik eerst en vooral bekijken hoeveel je de auto gebruikt, en als het nog de moeite waard de batterij vervangen.

    Comment


    • #17
      Re: Vriestemperaturen : batterij a/ druppellader (1e keer) / goedkoper afstandsbedien

      Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      In jouw geval zou ik eerst en vooral bekijken hoeveel je de auto gebruikt, en als het nog de moeite waard de batterij vervangen.
      En eerst eens laten uitmeten of de alternator nog voldoet ... anders is men met nieuwe batterij nog niet veel.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Vriestemperaturen : batterij a/ druppellader (1e keer) / goedkoper afstandsbedien

        Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
        In jouw geval zou ik eerst en vooral bekijken hoeveel je de auto gebruikt, en als het nog de moeite waard de batterij vervangen.
        Wat een vreemde opmerking. Vanmorgen was het reservoir van mijn ruitensproeier leeg. Ik gebruik die auto maar 1500 tot 2000km per jaar.
        Zou het nog de moeite zijn om het reservoir op te vullen met antivries vloeistof ?

        Of je een auto nu weinig of veel gebruikt, die batterij heb je iedere keer nodig om te kunnen starten.
        Als in je auto een batterij van 75€ en eventueel een alternator van 120€ moet vervangen worden, kan je dan beter de auto op het schroot gooien en een nieuwe kopen ?
        Of moet Kevin dan maar met de fiets gaan rijden, of openbaar vervoer gebruiken ?

        Comment

        Working...
        X