Hier zitten waarschijnlijk ook mensen die bij de Carre-four hun boodschappen doen.
Meestal doet mijn vrouw die job en dus ook de betaling met normaal bancontact (PNB).
Maar het valt mij op dat inkopen die soms donderdag gedaan zijn, pas maandag van de rekening afgaan.
Op zich ook geen probleem, maar in al die tijd staat er nergens iets vermeld van bv: "Nog uit te voeren".
Vandaag gingen we samen met 2 karren shoppen.
Ik betaal 2x met mijn kaart en gelijk verwacht geen verrichting te bespeuren.
Toen heb ik de directeur van de winkel zelf gesproken en mijn verhaal gedaan...why?
Hij vertelde mij dat bij zijn bank (KB) het wel te zien was.
Hierop heb ik 2x met mijn bank gebeld.
Eerste was niet de juiste persoon blijkbaar.
De laatste die op de juiste afdeling zat, bevestigde mijn vermoeden dat dit eerder aan de winkel lag.
Het is trouwens 'sinds ze die nieuwe betaal-terminals hebben dat dit gebeurd.
Nieuwe hardware is normaal ook nieuwe software veronderstel ik.
Bij denaldi, lidl of gewoon bij de apotheek is dat gewoon uitgevoerd of te zien .
Uiteindelijk wil ik een mail sturen met vriendelijk vraag om dit aan te passen. (Is me ook gevraagd, moet officieel )
Maar hierbij wil ik eerst eens weten of er nog BD-leden/klanten bij die winkel vooral, of ook nog andere winkels dit voor hebben.
TIA
Meestal doet mijn vrouw die job en dus ook de betaling met normaal bancontact (PNB).
Maar het valt mij op dat inkopen die soms donderdag gedaan zijn, pas maandag van de rekening afgaan.
Op zich ook geen probleem, maar in al die tijd staat er nergens iets vermeld van bv: "Nog uit te voeren".
Vandaag gingen we samen met 2 karren shoppen.
Ik betaal 2x met mijn kaart en gelijk verwacht geen verrichting te bespeuren.
Toen heb ik de directeur van de winkel zelf gesproken en mijn verhaal gedaan...why?
Hij vertelde mij dat bij zijn bank (KB) het wel te zien was.
Hierop heb ik 2x met mijn bank gebeld.
Eerste was niet de juiste persoon blijkbaar.
De laatste die op de juiste afdeling zat, bevestigde mijn vermoeden dat dit eerder aan de winkel lag.
Het is trouwens 'sinds ze die nieuwe betaal-terminals hebben dat dit gebeurd.
Nieuwe hardware is normaal ook nieuwe software veronderstel ik.
Bij denaldi, lidl of gewoon bij de apotheek is dat gewoon uitgevoerd of te zien .
Uiteindelijk wil ik een mail sturen met vriendelijk vraag om dit aan te passen. (Is me ook gevraagd, moet officieel )
Maar hierbij wil ik eerst eens weten of er nog BD-leden/klanten bij die winkel vooral, of ook nog andere winkels dit voor hebben.
TIA
Comment