Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website BD out

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Website BD out

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Wel komiek. Indien een site al onderuit gaat met enkel zo'n 500 bezoekers ?
    Er is een tijd geweest waar we met meer dan 4000 online-bezoekers zaten en ik kan me niet herinneren dat er dan problemen waren ...
    Een site krijgt veel meer bezoekers te verwerken dan enkel en alleen fysieke mensen.
    Ook crawl robots zoals Google etc veroorzaken behoorlijk wat drukte op een server.
    Heeft dus niks met het aantal mensen te maken.
    Ook de server of hosting provider kan eens een technisch probleem kennen en ja dat valt de database connectie weg en krijg je als bezoeker een foutmelding. Kan soms een minuutje duren, soms wat langer maar meestal snel van de baan.
    Last edited by Ief; 25 januari 2018, 21:54.
    https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

    Comment


    • #17
      Re: Website BD out

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Wel komiek. Indien een site al onderuit gaat met enkel zo'n 500 bezoekers ?
      Er is een tijd geweest waar we met meer dan 4000 online-bezoekers zaten en ik kan me niet herinneren dat er dan problemen waren ...
      Er is wel een groot verschil tussen het aantal leden op het forum en het aantal bezoekers van de website.
      En een database error heeft niet altijd iets te maken met aantal bezoekers.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Website BD out

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Er is wel een groot verschil tussen het aantal leden op het forum en het aantal bezoekers van de website.
        En een database error heeft niet altijd iets te maken met aantal bezoekers.
        Wim spreekt helemaal niet over aantal leden maar over aantal bezoekers
        En ja de laatste tijd zijn er hier wel meerdere problemen, site geeft een fout aan of laad heel traag
        Enkele jaren geleden waren er minder problemen dan nu heb ik het gevoel, en ja toen waren er meer bezoekers

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #19
          Re: Website BD out

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Wim spreekt helemaal niet over aantal leden maar over aantal bezoekers
          En waar haalt men het aantal bezoekers van de website?
          Leden moest bezoekers zijn, maar toch doelde ik daarmee eerder op het forum.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Website BD out

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            En waar haalt men het aantal bezoekers van de website?
            Leden moest bezoekers zijn, maar toch doelde ik daarmee eerder op het forum.
            Ik blijf het raar vinden dat we vandaag meer vertraging merken dan vroeger en ja hoor er zijn meer niet gemerkte bezoekers omdat de firewall, ... ze tegen houdt, maar ons materiaal is ondertussen ook veel sneller geworden, technisch kwalitatiever en toch, vertraging, merkbare vertraging...

            Maar, eerst zit men te zagen dat BD out is, dat er meldingen zijn dat het veel, veel, veel trager gaat en als je er dan even op duidt, wordt alles normaal ?

            Ik thusi al de gehele week enorme netwerkvertraging rond ongeveer 10 uur 's avonds. Het is zelfs zo erg dat geregeld het internet gewoon uit valt. Telenet is bezig met in de buurt aanpassingen te doen. Ze hebben ons een briefke in de bus gestopt dat er werken waren. Helaas zeggen ze er niet bij of het voor verbetering of verslechtering is.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #21
              Re: Website BD out

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Maar, eerst zit men te zagen dat BD out is, dat er zijn dat het veel, veel, veel trager gaat en als je er dan even op duidt, wordt alles normaal ?
              Ik heb hier melding gemaakt van het probleem om het te melden, niet om er een welles nietes spelleke van te maken ... enkel informatief.
              Het zagen zit hem in sommige reacties die erop gekomen zijn en blijven duren als het al lang opgelost is.

              De melding dat we kregen met fout database heeft normaal gezien (meestal) niets te maken met aantal bezoekers.

              Ja, BD is soms trager dan wat moet, maar dan zijn er ook nog andere sites traag.
              Dat ligt daarom niet altijd aan de server waar BD op gehost is, er kan ook wat file of een omleiding zijn op de internetsnelweg. [emoji1]
              Maar dat zijn andere problemen dan deze error.

              Het enige wat ik daar nog ga over zeggen is dat men niet moet veralgemenen door alles wat zich voordoet op hetzelfde te steken.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Website BD out

                Voor het ogenblik is het hier weer prijs "Error establishing a database connection"

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment


                • #23
                  Re: Website BD out

                  Hier alles normaal.

                  Loaded 2018-01-26 12:01:02.674
                  Load Time 2.59 s
                  Redirect 525 ms
                  Domain Lookup 0 ms
                  Connect 0 ms
                  Wait for Response 362 ms
                  Response 69 ms
                  DOM Processing 1.55 s
                  Parse 1.34 s
                  Execute Scripts after Parsing 40 ms
                  DOMContentLoaded Event 21 ms
                  Wait for Sub Resources 150 ms
                  Load Event 88 ms
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #24
                    Re: Website BD out

                    Error establishing a database connection

                    't is terug van dat... Forum geen probleem alleen home page

                    Comment


                    • #25
                      Re: Website BD out

                      Ja het is met veel van die dingen.Als het lang genoeg duurt,leer je ermee leven.

                      Comment

                      Working...
                      X