Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hier waren er ook veel problemen met EID en tax-on-web, inloggen met de ID-kaart lukte nooit.
Uiteindelijk bleek dat op deze pc het enkel lukt om een ID-kaart te lezen via Chrome.
Firefox en Edge geven niet thuis :-)
Voor Itsme een beetje hetzelfde verhaal. Gisteren kon ik niet verder dan voor akkoord ondertekenen.
Vandaag opnieuw geprobeerd (naar aanleiding van deze draad in het forum) en nu lukt het wel!
Android 7.1.2, Windows 10
Amateur fotograaf,
lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.
Hier waren er ook veel problemen met EID en tax-on-web, inloggen met de ID-kaart lukte nooit.
Uiteindelijk bleek dat op deze pc het enkel lukt om een ID-kaart te lezen via Chrome.
Firefox en Edge geven niet thuis :-)
Voor Itsme een beetje hetzelfde verhaal. Gisteren kon ik niet verder dan voor akkoord ondertekenen.
Vandaag opnieuw geprobeerd (naar aanleiding van deze draad in het forum) en nu lukt het wel!
Android 7.1.2, Windows 10
Tja, "binnenmogen" bij de overheid lijkt eerder een misdaad.
Vanmorgen rond half negen, 1 minuut na het verzenden van mijn probleem naar CSAM deze automatische mail:
Uw aanvraag werd goed ontvangen.
Er is momenteel nog geen dossiernummer toegekend aan deze vraag.
Van zodra er een nieuw dossiernummer voor u aangemaakt wordt, zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.
Gelieve dit nummer te vermelden bij alle verdere contacten omtrent deze vraag.
Ik hoop dat ik me vergis, maar dat zinnetje in het blauw voorspelt bij de overheid naar mijn gevoel weinig goeds qua tijdsverloop.
Tot nu toe in elk geval nog geen dossiernummer.
Vanmogen rond half negen, 1 minuut na het verzenden van mijn probleem naar CSAM deze automatische mail:
.../...
Tot nu toe in elk geval nog geen dossiernummer.
Misschien omdat het nu WE is tot maandag wachten?
Tenzij je geluk hebt dat ze op die dienst voor speciale (nood)gevallen een wacht hebben in het WE. [emoji16]
"Vanmorgen om half negen" was wel gisteren, vrijdagmorgen, en bij mijn weten - en dat van René ongetwijfeld ook - nog geen weekend.
Verwacht je dus maar aan een reactie van hem
"Vanmorgen om half negen" was wel gisteren, vrijdagmorgen, en bij mijn weten - en dat van René ongetwijfeld ook - nog geen weekend.
Verwacht je dus maar aan een reactie van hem
Daarom schreef ik specifiek dat het "nu" WE is omdat ik al verwachtte dat er vandaag en morgen een vervolg zou komen. [emoji16]
Reacties kunnen we nooit uitsluiten, zeker niet van nete. [emoji16][emoji16][emoji16]
Vermits het probleem duidelijk ligt aan een of andere specificiteit van nete’s computer zou ik alles van csam, itsme en tax on web van de pc smijten evenals chrome en vervolgens alles terug installeren.
Trouwens, wat is de configuratie van de pc en windows (updates) ?
MIsschien geeft dit ook enige verduidelijking.
Comment