Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Itsme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Itsme

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    En wat was uiteindelijk de oplossing voor eID?
    Firefox installeren en dan de hele rimram van certificaatcontroles doorlopen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #62
      Re: Itsme

      Hier een tijdje geleden problemen (geen aansluiting bij het voorstaande) gehad met de inlog via Eid, was gewoon een ontbreken van een certificaat in Chrome. En om te reageren op " rimram " wat een probleem, een aantal muisklikken !
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #63
        Re: Itsme

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Firefox installeren en dan de hele rimram van certificaatcontroles doorlopen.
        Dan had het met IE of dergelijke ook gelukt ... mits de juiste stappen te doorlopen.

        Je had toch geen nieuwe identiteitskaart sinds je de eerste keer registreerde?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #64
          Re: Itsme

          Ik vraag me af - en nee nete, niet specifiek op jou bedoeld - hoe het komt dat de ene gebruiker van een programma/apparaat/verbindingsmethode toch zo dikwijls/altijd problemen ondervinden en anderen niet?
          Zou het komen door een bepaalde instelling (op de PC ) of geïnstalleerde toepassing? Ik weet het niet.

          Ik vroeg hier enkele maanden geleden advies voor een printer, weten jullie nog? Die staat hier ondertussen. Aansluiten was een fluitje van een cent. Bij de gebruikerscommentaren op de websites van VDB en Coolblue vind je toch enkele negatieve reacties dat de installatie helemaal niet vlot verliep, zelfs moeilijk was, dat de verbinding (wifi) niet werkt en een kabel noodzakelijk is, dat .... Ik pakte hem uit, zette de printer (Canon 8000 serie) ergens neer en verbond hem via wifi. ik weet wel niet meer juist hoe de werkwijze was, maar met de installatiehandleiding (enkele pagina's met grote afbeeldingen) erbij ging het vanzelf. Testpagina's drukten direct af.

          Dus:: waarom lukt het de ene vlot en de andere niet zo vlot - of niet?

          Comment


          • #65
            Re: Itsme

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht

            Dus:: waarom lukt het de ene vlot en de andere niet zo vlot - of niet?
            Ik heb al tig keren geschreven dat op 100 vragen die ik hier misschien ooit gesteld heb, er 95 of meer probleempjes zijn van kennissen of vrienden of familie die mij ter hulp roepen. Er zijn dan misschien nog 100 probleempjes die ik zelf oplos zonder beroep te doen op de kennisbank hier.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #66
              Re: Itsme

              Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
              Dus:: waarom lukt het de ene vlot en de andere niet zo vlot - of niet?
              Misschien ook omdat velen nooit iets lezen?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: Itsme

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Dan had het met IE of dergelijke ook gelukt ... mits de juiste stappen te doorlopen.

                Je had toch geen nieuwe identiteitskaart sinds je de eerste keer registreerde?
                Dacht dat ik hier gemeld had dat ik het ook vruchteloos met IE geprobeerd heb, maar ik vind het niet direct terug.

                En op die "hulpsite" wordt er vrijwel enkel over Firefox geschreven en zie, met die Firefox werkt het tenminste al via eID, helaas niet via Itsme. Itsme kennen ze op die hulpsite nog niet.
                Soit, als ik binnenkort mijn aangifte kan invullen is het OK voor mij.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #68
                  Re: Itsme

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Ik heb al tig keren geschreven dat op 100 vragen die ik hier misschien ooit gesteld heb, er 95 of meer probleempjes zijn van kennissen of vrienden of familie die mij ter hulp roepen.
                  Klopt, maar er zijn er dan toch ook veel die je niet opgelost krijgt ... veel simpele dingen die bij anderen geen problemen geven.
                  Begrijpbaar dat die kennissen er geen kennis van hebben, maar voor iemand dat zoveel problemen van anderen wil oplossen zou er toch ook de ervaring moeten zijn?
                  Dat men niet alles meteen kan oplossen is begrijpbaar, maar het valt toch veel voor dat je normaal gezien simpele dingen niet opgelost krijgt ... ook al is het bij klanten.
                  En dan maar mekkeren op de mensen die u willen of kunnen helpen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: Itsme

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    tsme kennen ze op die hulpsite nog niet.
                    Dat is dan ook niet van hun hé.

                    Soit, als ik binnenkort mijn aangifte kan invullen is het OK voor mij.
                    Dus toch bij u? [emoji16]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #70
                      Re: Itsme

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Ik heb al tig keren geschreven dat op 100 vragen die ik hier misschien ooit gesteld heb, er 95 of meer probleempjes zijn van kennissen of vrienden of familie die mij ter hulp roepen. Er zijn dan misschien nog 100 probleempjes die ik zelf oplos zonder beroep te doen op de kennisbank hier.
                      Nete, om Gibbs van NCIS ook eens te quoten: wat versta je niet aan

                      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      Ik vraag me af - en nee nete, niet specifiek op jou bedoeld - hoe het komt dat
                      Welk woord in de zin versta je niet?

                      Comment


                      • #71
                        Re: Itsme

                        Niet vergeten dat computers tegenwoordig zeer "gebruiksvriendelijk" zijn maar tegelijk zeer complexe dingen met oneindig veel configuratie mogelijkheden. Soms is het genoeg om een windows optionele update wel of niet uit te voeren om een probleem te hebben met installatie van een of ander apparaat of een bepaalde add-on/plug-in van een browser zorgt voor problemen bij één of andere website. Dan heb je nog de verschillende anti-virus en firewall applicaties, modem/router combinaties die er voor zorgen dat iets wel of niet werkt.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #72
                          Re: Itsme

                          Mijn duit in het Itsme-zakje:

                          Blijkbaar werkt men er toch (stevig) aan.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Itsme

                            En ik lees daar een nieuw mogelijke oorzaak dat het niet werkt: een niet compatibele SIM. 20% van de SIM is niet compatibel met Itsme en moet zelfs worden vervangen
                            Over een specifieke provider spreekt het artikel niet.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Itsme

                              Een van de belangrijkste voordelen is ongetwijfeld het aanloggen op internetbankieren. In veel gevallen kan de overschrijving van grote bedragen enkel gebeuren via internetbankieren. Maar in vele gevallen hebben bijvoorbeeld zakenmensen of toeristen hun digipass niet mee. Nu kunnen ze dus hun betalingen bevestigen met hun smartphone.

                              Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                              Comment


                              • #75
                                Re: Itsme

                                Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                                En ik lees daar een nieuw mogelijke oorzaak dat het niet werkt: een niet compatibele SIM. 20% van de SIM is niet compatibel met Itsme en moet zelfs worden vervangen
                                Over een specifieke provider spreekt het artikel niet.
                                Met een niet-compatibele SIM-kaart kan men de app niet eens gebruiken, de app geeft dat ook aan.
                                En ook goed om weten, het werkt enkel met Belgische SIM-kaarten.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X