Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb dat gezien waarvoor mijn dank .. maar het ontgaat mij waar de zekering zit, tenzij in de schakelaar ?
Ik heb ondertussen die led array ontvangen en ik denk er sterk over na om die eenvoudigweg open te doen en er een klassieke zekeringhouder, extern toegankelijk zoals op menig electronica machien .. bij te plaatsen middels een te maken ronde opening in het kader ... Heb ook al 2 UK snoeren teruggevonden in mijn rommel, misschien via een UK-EU adapter ...
Beste dank iedereen voor het meedenken !
Je steekt de stekker in het stopcontact (eerst een glaszekering 20x10 erin steken).
Dan plug je de verbruiker in het tussenstopcontact.
Misschien zie jij meer dan ik, maar ik zie er geen schakelaar op staan.
Van de Conrad DE site via de opgegeven link ... Waarschijnlijk mis ik iets maar ik zie totaal niet waar die zekering zit ..
M'n beste .. met alle respect maar een schematische voorstelling die van een zekering geen gewag maakt ? werkelijk ? wie houdt er wie voor de gek ? .. en de link die ge mij hier doorstuurt voor die zekeringhouder ? really ? als het maar dat is .. daarvan heb ik er hier bakken vol liggen ! Wat men daar mee opschiet voor een stekker dat mag nieuwe technologie zijn ! laat verder maar zitten.
Onderaan de advertentie toont men dan nog de bijhorende glaszekeringen van 20x5.
Als je via logisch denken niet snapt dat de zekering in de stekker zit, dan geef ik het op. Ofwel versta je geen jota Duits.
Daar staat ook draad bij, omdat men onderaan blijkbaar kan aftakken met een draad.
Zonder echt schema kan men toch niet uitmaken of die zekering voor alles dient, enkel voor de aftakking naar de draad of enkel naar het doorgelust stopcontact?
Duits, Nederlands of Chinees ... het is allesbehalve duidelijk aangegeven hoe alles werkt.
Het ziet er mij eerder brol uit dan iets veilig en deftig, maar dat kan enkel mijn mening zijn.
Comment