Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Welk voordeel zie je daar in?
Die app werkt toch goed?
Ik gebruik mesenger heel weinig, en als je de app installeren, vraag deze heeeel veeeel rechten en gebruikt ook gereed veeeel geheugen.
Ik krijg de laatste tijd wel meldingen over een light facebook app. Maar deze heb ik nog niet geprobeert.
Men mag ook niet te veel paranoia zijn, maar anderzijds kan men dan beter niet op FB zitten.
Ik vind persoonlijk gewoon eng hoeveel Facebook al zou weten van de gebruikers. Ik heb niet graag dat een commerciële bedrijf veel info over mij heeft die ze ook weer zouden kunnen verkopen. Niet dat ik het doe, maar als je graag pintjes hebt. Dan wil je toch niet dat Facebook dit verkoopt aan je zorg verzekeraar. Zodat ze je uitsluiten van lever operaties.
Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment