Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audio vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Audio vraag

    Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
    Chromecast zou niet compatibel zijn met de Apple omgeving.
    Dus geen Chromecast, geen SonosConnect (voorlopig geen plan om Spotify Premium abo te nemen).

    In de winkel beweerde een verkoper dan weer dat het met Chromecast wel moet gaan mits gebruik van Google Home app (op te halen uit Apple App Store). hmmm..
    Ik heb een Android telefoon, dus daar werkt de ChromeCast zonder problemen.
    Maar ik ben toch vrij zeker dat ik al gestreamd heb met de DSAudio app (Synology audio app) via mijn iPad naar de ChromeCast. Straks nog eens testen.

    Trouwens Youtube,VRTNu,etc... streamed zonder problemen naar een ChromeCast vanaf mijn iPad (daar ben ik wel 100% zeker van).

    Dus om te zegen dat ChromeCast niet compatible is met Apple is zever.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #32
      Re: Audio vraag

      Benieuwd !
      VRTnu en youtube, dan spreek je over streamen naar je tv . In principe zou de Chromecast Audio in combinatie met je iPad dus ook moeten werken. Doet hij dat ook met Spotify free muziek?

      Comment


      • #33
        Re: Audio vraag

        Sorry, gisteren geen tijd gehad om eens te testen. Ik probeer deze avond.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #34
          Re: Audio vraag

          Net even getest met Spotify op mijn iPad. Werkt perfect naar Chromecast Audio. Bij starten van muziek stelt de app zelfs de vraag of er naar de Chromecast gestreamd moet worden.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #35
            Re: Audio vraag

            Thanks Steven. Wordt vervolgd!

            Comment


            • #36
              Re: Audio vraag

              Wat tijdsgebrek gehad maar sinds een paar weken draait het hier perfect: Chromecast Audio gekocht, bijhorend kabeltje met tulpstekkers voor connecteren naar versterker. Op de iPad Google Home app geïnstalleerd alsook Spotify,
              Spotify Premium abonnement genomen en wat playlists aangemaakt. Kwaliteit acceptabel maar voldoet voor mijn huidige noden.

              Voor de keuken denk ik binnenkort een JBL Playlist 150 draadloze wifi speaker te proberen.

              Comment


              • #37
                Re: Audio vraag

                Ik heb in Frankrijk een Google home speaker gekocht. Werkt goed en kwaliteit acceptabel. Ik moet er wel Frans tegen spreken...

                Comment


                • #38
                  Re: Audio vraag

                  Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                  Ik heb in Frankrijk een Google home speaker gekocht. Werkt goed en kwaliteit acceptabel. Ik moet er wel Frans tegen spreken...
                  Inglees kan ook

                  Change your Google Assistant language
                  You can change your Google Assistant's language. This changes the Assistant language on all Google Home devices.
                  Languages you can use

                  The Google Assistant is available in English (U.S., U.K., Canada, Australia, India, Singapore), French, German, Italian, and Japanese.
                  Change your Google Assistant language

                  Make sure your mobile device or tablet is connected to the same Wi-Fi as your Google Home device.
                  On your phone, open the Google Home app Google Home.
                  At the top left of the app's Home screen, tap Menu Menu.
                  Verify that the Google Account listed is the one linked to Google Home. To switch accounts, click the triangle to the right of the account name.
                  Tap More settings.
                  ​Under "Devices," tap a device and then Assistant language and then choose a language.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #39
                    Re: Audio vraag

                    Inderdaad Inglees kan ook maar ...

                    In Vlaanderen Vlaams, in Spaanderen Spaans, en op Sint-Anneke mosselen

                    In Belgie zet ik alles op Engels, in Frankrijk op Frans, kwestie van mijn gasten te amuseren

                    Comment


                    • #40
                      Re: Audio vraag

                      Ah, ik wist niet dat ge ne rijke mens met een buitenverblijf waart
                      Ik dacht dat je eens een GH gekocht had toen je in Frankrijk was. Vandaar.

                      Nu, ze worden in Belgarije ook al verkocht: Heb ze eens zien liggen in de Fnac, weliswaar in een Hue "pakket"
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #41
                        Re: Audio vraag

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Ah, ik wist niet dat ge ne rijke mens met een buitenverblijf waart
                        Ik dacht dat je eens een GH gekocht had toen je in Frankrijk was. Vandaar.

                        Nu, ze worden in Belgarije ook al verkocht: Heb ze eens zien liggen in de Fnac, weliswaar in een Hue "pakket"
                        Rijke mens, you wish... Maar als je wil kan je mij komen bezoeken: wijn en bed staan hier altijd klaar... Werk is er ook - geen fitness nodig. PB is genoeg
                        In België verkocht... zou kunnen, misschien heeft Google een zoekmachine gebruikt om te vinden dat er in een bepaalde streek ook Frans gesproken word, maar Vloms of Hollands is er nog niet.
                        Wel interressant als je vergelijkt wat er zoal door Google wordt aangeboden bv in US of A...
                        Nu, ben niet speciaal een fan van Google maar die chromecast is wel een schot in de roos (vind ik).

                        Nog vergeten : breng je fototoestel mee : reetjes, everzwijnen, vossen... (Nog geen wolven of lynxen gezien)
                        Last edited by jv2e; 5 juni 2018, 13:47. Reden: Vergeten

                        Comment

                        Working...
                        X