Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik denk dat ik nog héél even de kat uit de boom kijk en me ondertussen verder behelp met deze.
Werkt bijzonder goed en de prijs is echt te verwaarlozen. ( gebruik hem ook voor tablets )
[IMG][/IMG]
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Inderdaad, gemak primeert hier boven snelheid.
Ik heb een logibase dock voor mijn ipad Pro: gewoon opzetten en de magneet "zuigt" de iPad direct in de perfecte stand, en klaar !
Helemaal niet magnetisch of geen inductie, maar nog nooit ofte nimmer zo'n goed dockingstation gehad: iPad stond zéér stabiel, ston onmiddelijk klaar voor gebruik en de iPad was heel vlot in te pluggen of uit te halen.
Later zijn er soortgelijke docks met lightning connectors gekomen, maar inzake stabiliteit was dit dan weer een achteruitgang; de oude connector was veel breder en zorgde voor een prima verankering.
Zo zie je maar "elk voordeel hep ze nadeel" ...of was het omgekeerd ?
Maar dan zit je weer met het nadeel (tenminste als je je ipad op de dock wil gebruiken)
dat sommige apps enkel in de panorama stand werken, bv. AXA banking of AlieExpress en zo zullen er nog wel een aantal zijn.
Maar dan zit je weer met het nadeel (tenminste als je je ipad op de dock wil gebruiken)
dat sommige apps enkel in de panorama stand werken, bv. AXA banking of AlieExpress en zo zullen er nog wel een aantal zijn.
Op mijn bureau heb ik de iPhone liefst in portrait stand.
Nog een betere oplossing hiervoor is een dock met een magnetische connector ingebouwd:
Wil je de iPhone steeds in landscape mode, dan heb ik een alu-stand waar ik de iPhone in leg, maar dan ligt de magnetische kabel er wel los naast.
Vind ik persoonlijk iets minder netjes.
Ik bedoel zo iets in deze aard.
Deze heb ik. Zéér stabiel en uiterst multifunctioneel. Ik gebruik het zowel voor Iphone als tablets.
Comment