Controleren jullie al uw facturen? Als het gaat om vaste kosten doe ik dat eigenlijk praktisch nooit ervan uitgaande dat alles meestal klopt en het bovendien niet altijd gemakkelijk is éénheidstarieven om te zetten in totaal aangerekende kosten.
Sedert een paar maand ben ik voor mijn smartphone veranderd van Orange naar Proximus. Gezien het deze maand de eerste keer is dat ik een volledige maandafrekening kreeg was ik wat verrast van het verschil met Orange in mijn nadeel niettegenstaande een vrijwel onveranderd gebruik van de diensten. Mijn Bizz Mobile M afrekening was dus volgens mijn gevoel wat aan de hoge kant.
Het lange wachten op het 0800 nr. was dan toch lonend gezien men mij op de december factuur maar efkes 30€ teveel had aangerekend. Op de vorige factuur (gedeeltelijke maand) was het maar 10€. Dus op 2 maand tijd zou Proximus mij als nieuwe klant al 40€ lichter gemaakt hebben had ik het voorgevoel niet gehad om eens van nader bij te gaan kijken naar mijn factuur.
Men had gewoon een aantal communicaties vanuit het buitenland, normaal in de bundel inbegrepen aangerekend aan het buitenlands tarief. Vandaar dus het vrij groot verschil en de reden dat er bij mij een lichtje begon te branden.
Gezien de dame aan de andere kant mij toch vriendelijk te woord stond, haar tijd nam en nogal gegeneerd overkwam bij deze, heb ik haar dan maar gezegd van dit met de mantel der liefde zou toedekken...
Sedert een paar maand ben ik voor mijn smartphone veranderd van Orange naar Proximus. Gezien het deze maand de eerste keer is dat ik een volledige maandafrekening kreeg was ik wat verrast van het verschil met Orange in mijn nadeel niettegenstaande een vrijwel onveranderd gebruik van de diensten. Mijn Bizz Mobile M afrekening was dus volgens mijn gevoel wat aan de hoge kant.
Het lange wachten op het 0800 nr. was dan toch lonend gezien men mij op de december factuur maar efkes 30€ teveel had aangerekend. Op de vorige factuur (gedeeltelijke maand) was het maar 10€. Dus op 2 maand tijd zou Proximus mij als nieuwe klant al 40€ lichter gemaakt hebben had ik het voorgevoel niet gehad om eens van nader bij te gaan kijken naar mijn factuur.
Men had gewoon een aantal communicaties vanuit het buitenland, normaal in de bundel inbegrepen aangerekend aan het buitenlands tarief. Vandaar dus het vrij groot verschil en de reden dat er bij mij een lichtje begon te branden.
Gezien de dame aan de andere kant mij toch vriendelijk te woord stond, haar tijd nam en nogal gegeneerd overkwam bij deze, heb ik haar dan maar gezegd van dit met de mantel der liefde zou toedekken...
Comment