Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een app werkende onder iOS die een traject kan vastleggen die ik genomen heb. Ik zit in een voertuig maar ik heb geen telefoonsignaal op mijn iPhone dus enkel het GPS signaal.
Het is ruw terrein met geen echte wegen. De opgeslagen route wil ik dan echter wel kunnen importeren in Google Maps. Het vraagt 1 en ander van de batterij want een traject kan gemakkelijk 4 uur duren maar power is geen probleem.
Dus concreet: iemand die uit eerstehands ervaring mij een app kan aanraden?
Iemand die hetzelfde doet maar dan met een GPS-ontvanger (en die een map van Zuid-Afrika heeft)? Ook hier graag eerstehands ervaringen want Google antwoorden ken ik al
Bedankt alvast voor de feedback.
Het is ruw terrein met geen echte wegen. De opgeslagen route wil ik dan echter wel kunnen importeren in Google Maps. Het vraagt 1 en ander van de batterij want een traject kan gemakkelijk 4 uur duren maar power is geen probleem.
Dus concreet: iemand die uit eerstehands ervaring mij een app kan aanraden?
Iemand die hetzelfde doet maar dan met een GPS-ontvanger (en die een map van Zuid-Afrika heeft)? Ook hier graag eerstehands ervaringen want Google antwoorden ken ik al
Bedankt alvast voor de feedback.
Comment