Dag iedereen, ik zit met het volgende probleem: Ik zou graag een Huawei P10 lite kopen maar ik weet niet of die compatibel is met de bluetooth systeem van mijn Opel Mokka X. Ik ben al bij verschillende winkels geweest en het is altijd hetzelfde verhaal. Eerst kopen, dan mag de doos open, dan proberen en als het niet werkt grote pech. Dus ik zou graag eens een proberen te verbinden met mijn radio. Het duurt maximaal 5 minuten en ik ben klaar.
Waarom deze oproep. Een jaar geleden heb ik een nieuwe auto gekocht en een nieuwe smartphone. Wat blijk: de bluetooth verbinding heef plaats maar de telefoon systeem blijken niet compatibel. Ik heb pas en lijst opgevraagd bij Opel en ik krijg een bestand met smartphones van de vorige generatie.
Al vast bedankt.
gromersch.jacques@skynet.be
Waarom deze oproep. Een jaar geleden heb ik een nieuwe auto gekocht en een nieuwe smartphone. Wat blijk: de bluetooth verbinding heef plaats maar de telefoon systeem blijken niet compatibel. Ik heb pas en lijst opgevraagd bij Opel en ik krijg een bestand met smartphones van de vorige generatie.
Al vast bedankt.
gromersch.jacques@skynet.be
Comment