Re: Internet snelheid en tarieven
Vorige maand waren we in een huis waar de bewoners geen 10 maar toch 4 à 5 maand per jaar verblijven en we vroegen ons af waarom ze nu toch geen vast internet namen.
Maar zij hebben daar geen behoefte aan, en zoals gezegd heb ik het ook niet gemist (maar ik zal hen de hint geven dat je volgens jou maar 6 maand per jaar moet betalen, idem voor de VPN
).
Zolang we in paniek geraken als we niet 24h verbonden zijn profiteren de providers er van.
Vroeger kocht ik voor het buitenland data roaming kaarten voor een maand of zo.
Sinds de roamingskosten in Europa zijn afgeschaft vind je die bijna niet meer.
U kan toch uw nationale volume gebruiken mijnheer ? Maar hier in België heb ik dat nauwelijks nodig, en ik ga geen 12 maanden een duurder abonnement nemen voor 3 maand in het buitenland (ik mag niet klagen) ?
Zodoende ben ik tot de constatatie gekomen dat ik ook zonder kan.
Als dat de trend wordt moet de telecomsector maar even nadenken (ik heb trouwens mijn Proximus aandelen een tijdje geleden verkocht).
Oorspronkelijk geplaatst door notex
Bekijk bericht
Maar zij hebben daar geen behoefte aan, en zoals gezegd heb ik het ook niet gemist (maar ik zal hen de hint geven dat je volgens jou maar 6 maand per jaar moet betalen, idem voor de VPN

Zolang we in paniek geraken als we niet 24h verbonden zijn profiteren de providers er van.
Vroeger kocht ik voor het buitenland data roaming kaarten voor een maand of zo.
Sinds de roamingskosten in Europa zijn afgeschaft vind je die bijna niet meer.
U kan toch uw nationale volume gebruiken mijnheer ? Maar hier in België heb ik dat nauwelijks nodig, en ik ga geen 12 maanden een duurder abonnement nemen voor 3 maand in het buitenland (ik mag niet klagen) ?
Zodoende ben ik tot de constatatie gekomen dat ik ook zonder kan.
Als dat de trend wordt moet de telecomsector maar even nadenken (ik heb trouwens mijn Proximus aandelen een tijdje geleden verkocht).
Comment