Het gegeven: ik beschik over een Garmin Nuvi 2699 LTU, gekocht in mei 2015.
Met de regelmaat van de klok een update gedaan tot voor kort.
De update bleef maar duren totdat de computer zelf de update afblies.
Terug geprobeerd, zelfde verhaal.
Eenmaal losgekoppeld van de computer probeerde ik de GPS terug aan de praat te krijgen maar dit mislukte.
Uiteindelijk gebeld naar de support van Garmin, die raadden mij een reset aan.
Dit lukte niet. Ik krijg enkel een beginscherm wanneer ik het toestel in de stekker steek (met de Garmin oplader), maar daar blijft het bij.
Achteraf krijg ik het scherm ook niet meer uit, enkel totdat de batterijcapaciteit leeg is.
Is dus een oneindige lus, waar ik niet meer uit geraak.
Terug naar Garmin gebeld en die zeiden dat ik hem moest binnenbrengen.
Gezien het toestel buiten garantie valt is de minimale herstellingskost 80 euro, ik vind dit persoonlijk erg veel voor een toestel van zo'n 180 euro.
Een nieuwe wil ik niet meer kopen, maar tips om de GPS toch weer aan de praat te krijgen zijn uiteraard welkom.
Met de regelmaat van de klok een update gedaan tot voor kort.
De update bleef maar duren totdat de computer zelf de update afblies.
Terug geprobeerd, zelfde verhaal.
Eenmaal losgekoppeld van de computer probeerde ik de GPS terug aan de praat te krijgen maar dit mislukte.
Uiteindelijk gebeld naar de support van Garmin, die raadden mij een reset aan.
Dit lukte niet. Ik krijg enkel een beginscherm wanneer ik het toestel in de stekker steek (met de Garmin oplader), maar daar blijft het bij.
Achteraf krijg ik het scherm ook niet meer uit, enkel totdat de batterijcapaciteit leeg is.
Is dus een oneindige lus, waar ik niet meer uit geraak.
Terug naar Garmin gebeld en die zeiden dat ik hem moest binnenbrengen.
Gezien het toestel buiten garantie valt is de minimale herstellingskost 80 euro, ik vind dit persoonlijk erg veel voor een toestel van zo'n 180 euro.
Een nieuwe wil ik niet meer kopen, maar tips om de GPS toch weer aan de praat te krijgen zijn uiteraard welkom.
Comment