Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus STALKING?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proximus STALKING?

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    De enige officiele lijst is het "bel me niet" register en dat is een initiatief van de overheid ontstaan na de wanpraktijken met de robinsonlijst. Eens je op die lijst staat mag men je NOOIT meer bellen want daar staan boetes op.
    In theorie dan toch.
    Belgische correcte bedrijven houden zich daar wel aan, maar toch zijn er uitzonderingen.
    Heb je ergens een bestelbon, contract of wat ook getekend waar in de voorwaarden staat dat ze je mogen contacteren ... dan bellen ze u toch.
    Hopelijk stond er dan niet dat het inclusief partners is.
    Verder zullen buitenlandse of malafide bedrijven daar ook niet veel waarde aan hechten en u toch bellen.

Normaal mag men in een zone 30 ook niet sneller ... want daar staan boetes op.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

De beste manier is gewoon vragen of ze iemand langs willen sturen, en dan tegen die persoon zeggen "ze luisteren niet aan de telefoon als ik zeg niet meer bellen. Dus zeg ik het nu persoonlijk"
      Tot nu 2 keer gedaan en geen last meer gehad. [emoji849]

--
      map.
      T.T.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
        De beste manier is gewoon vragen of ze iemand langs willen sturen, en dan tegen die persoon zeggen "ze luisteren niet aan de telefoon als ik zeg niet meer bellen. Dus zeg ik het nu persoonlijk"

--
        map.
        T.T.
        En een provider gaat iemand langs sturen voor een privé-contract denk je?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Tijden veranderen, maar een 10 jaar geleden gebeurde dit wel bij een bank. Waarschijnlijk heb je wel gelijk en sturen ze niemand.

--
          map.
          T.T.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht

--
            map.
            T.T.
            Dat is een keigoede oplossing om loontje een boontje hak te zetten !!
            Zo jaag je ze op nutteloze kosten en daar hebben ze het vliegend schijt aan.

Comment

Working...
            X