Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Publiciteit BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Publiciteit BD

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Kom steeds direct op het forum. En met javascript disabled valt het nog mee.
    U zegt het goed ... forum.
    Het is vooral de startpagina www.belgiumdigital.be waar dit zich voordeed/doet.

Daarstraks via de iPhone eens geprobeerd en dan was de startpagina overdekt met een fullscreen popup ad.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Tijdens de indienstname van die PC voor standaardinstellingen gekozen ? Dan snuistert Windows voor vanalles en nog wat rond en zendt een boel info naar MS. Vandaar mogelijks die massale toename ?
      Heeft niets te maken met wat MS analyseert maar met o.a. cookies en invoegen van reclame in websites.

Ik mag o.a. mijn eigen site 1000 keer bezoeken, daar zal geen reclame op komen.
      Op nete.be toch ook niet?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

[QUOTE=on4bam;4604650]En dat gaat nog wat geven als de EU GDPR wetgeving van kracht wordt in mei volgend jaar.
        Dn mag iedereen expliciet toestemming vragen voor het vergaren en verwerken van je persoonlijke gegevens en dat vragen mag niet meer weggestopt zijn in de elfendertig pagina's voorwaarden waar je "akkoord" moet klikken.

MS, FB en co zien de bui trouwens al hangen. [/QUOTI

Nu ook al, en niet alleen MSen FB

In de MM en Z.b vragen ze bij een aankoop aan de kassa uw ID kaart onder het mom van garantie en registratie van aankoop. In de MM met een plakkaat met de vraag " Geachte klanten gelieve uw identiteit-kaart klaar te houden !" En zo te zien was het geen probleem bij vele.
        https://ggpics.be/

Comment

Bij de MM hebben ze tegen ons nog nooit gezegd dat de eID “moet” gegeven worden, enkel bij aankoop van toestellen vragen ze of we geïnteresseerd zijn om het ticket aan de eID te koppelen.
          Dan bekomt men uiteindelijk net hetzelfde als bij een CoolBlue of Bol.com dat men online zijn aankopen kan terugvinden.
          En tot nu toe nog geen enkele negatieve ervaring ermee gehad ... veel info hebben ze trouwens niet.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Dit is een screenshot van het volledige scherm ... zonder scrollen ziet men niet meer dan dit van BD (http://www.belgiumdigital.be).
            Ongeveer 80 à 90% van het scherm is hier publiciteit.
            Beetje overdreven publiciteit misschien?
            Op een tablet hier, met full hd scherm zover ik weet. Bleef nog minder over (van wat ik mij herinnerd).
            Was 1 teken hoge balk. Maar het lijkt erop dat het gefixed is.

Waarom is trouwens die menu balk paars gemaakt? Want de rest van het BD style is blauw.
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

Comment

Publiciteit BD

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
              Op een tablet hier, met full hd scherm zover ik weet. Bleef nog minder over (van wat ik mij herinnerd).
              Was 1 teken hoge balk. Maar het lijkt erop dat het gefixed is.

Waarom is trouwens die menu balk paars gemaakt? Want de rest van het BD style is blauw.
              Gefixed weet ik niet, is ook afhankelijk van welke reclame men aangeboden krijgt veronderstel ik.
              Tenzij iemand een aanpassing gemaakt heeft natuurlijk.

De site kreeg onlangs een update, vandaar ook wat andere kleuren veronderstel ik?
              Persoonlijk vind ik dat wel wat warmer overkomen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X