Ik had hiermee problemen.Aanmelden via eID :Aanmelden mislukt.
Op een Mac geen probleem,op een Win 10 wel,op een Win XP,soms wel soms niet.
Zes maanden geleden geen oplossing van de overheidsdienst gekregen;wel herinstalleren,screenshot op sturen etc.Alle raad loste niets op.Dan maar opgegeven.Na een tweetal weken.Via Mac ging het wel,dus.
Iedereen die met overheidsdiensten te maken hebben,kennen dit scenario wel.
Vandaag nieuwe poging ondernomen:mooie link gekregen:acces denied.
Een ander pad gevolgd dan:graag foutmelding en screenshot,welke browser etc.Was dus duidelijk uitgelegd,had al ervaring zes maanden geleden.
Plots na de kantooruren,terug een mail met duidelijke instructie wat ik in mijn Kaspersky kon uitschakelen,helaas was het screenshot van een paar oudere versies,maar je ziet wel waar het om te doen is.
Probleem opgelost blijkbaar.
Wie problemen heeft met eID,in combinatie met Kaspersky:Instellingen:extra:netwerk:versleutelde verbindingen scannen :uitschakelen.En het werkt.
Wel is blijkbaar je AV minder effectief.
In andere AV-programma's zal er ook zoiets zitten.Dus wie problemen heeft met eID,kijk daar eens.
(Want van die mannen of vrouwen daar moet je niet teveel verwachten,behalve deze witte merel die daar vandaag zat.)
Op een Mac geen probleem,op een Win 10 wel,op een Win XP,soms wel soms niet.
Zes maanden geleden geen oplossing van de overheidsdienst gekregen;wel herinstalleren,screenshot op sturen etc.Alle raad loste niets op.Dan maar opgegeven.Na een tweetal weken.Via Mac ging het wel,dus.
Iedereen die met overheidsdiensten te maken hebben,kennen dit scenario wel.
Vandaag nieuwe poging ondernomen:mooie link gekregen:acces denied.
Een ander pad gevolgd dan:graag foutmelding en screenshot,welke browser etc.Was dus duidelijk uitgelegd,had al ervaring zes maanden geleden.
Plots na de kantooruren,terug een mail met duidelijke instructie wat ik in mijn Kaspersky kon uitschakelen,helaas was het screenshot van een paar oudere versies,maar je ziet wel waar het om te doen is.
Probleem opgelost blijkbaar.
Wie problemen heeft met eID,in combinatie met Kaspersky:Instellingen:extra:netwerk:versleutelde verbindingen scannen :uitschakelen.En het werkt.
Wel is blijkbaar je AV minder effectief.
In andere AV-programma's zal er ook zoiets zitten.Dus wie problemen heeft met eID,kijk daar eens.
(Want van die mannen of vrouwen daar moet je niet teveel verwachten,behalve deze witte merel die daar vandaag zat.)
Comment