Sedert 2 weken overgestapt van Orange nr Proximus voor gsm. Internet en TV Bij Telenet. Wat stel ik nu vast, ben momenteel in Frankrijk, dat ik geen mails kan beantwooorden die binnenkomen via mijn account bij telenet. Blijven dus hangen in uitgaande mail.
Bij Orange had ik dit dus niet.
Technische dienst van Proximus geraadpleegd en daar zegt men mij dat het is omdat ik geen e-mailadres heb van skynet of Proximus. Dat vind ik dus nogal straf. Zal dus genoodzaakt zijn terug te keren nr Orange, jammer want Proximus heeft een beter bereik. Een alternatief zou Telenet zijn, maar ik vrees dat zij ook over het algemeen een minder bereik hebben.
Of het te maken heeft met de provider in het buitenland ??? Hier heb ik enkel SFR en kan dus manueel niet wisselen van provider.
Het gaat 'm om een IPhone 7 met het recentste IOS 11.
Herkennen jullie dit probleem? Is er eventueel een andere instelling mogelijk voor uitgaande mail bij de instellingen?
Dank bij voorbaat!
Bij Orange had ik dit dus niet.
Technische dienst van Proximus geraadpleegd en daar zegt men mij dat het is omdat ik geen e-mailadres heb van skynet of Proximus. Dat vind ik dus nogal straf. Zal dus genoodzaakt zijn terug te keren nr Orange, jammer want Proximus heeft een beter bereik. Een alternatief zou Telenet zijn, maar ik vrees dat zij ook over het algemeen een minder bereik hebben.
Of het te maken heeft met de provider in het buitenland ??? Hier heb ik enkel SFR en kan dus manueel niet wisselen van provider.
Het gaat 'm om een IPhone 7 met het recentste IOS 11.
Herkennen jullie dit probleem? Is er eventueel een andere instelling mogelijk voor uitgaande mail bij de instellingen?
Dank bij voorbaat!
Comment