Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1e GSM : prepaid volledig afgeschaft ? geen vaste abonnementsprijs mogelijk ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1e GSM : prepaid volledig afgeschaft ? geen vaste abonnementsprijs mogelijk ?

Bij Base is dit niet nodig vermits dit een abonnement is.

Gebruik je niets , betaal je niets en anders betaal je enkel voor hetgeen je gebruikt.

Zo krijg ik soms rekeningen van 0.08 Euro,
    te betalen voor...anders komen er 15 Euro kosten bij.

mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Bij Base is dit niet nodig vermits dit een abonnement is.

Gebruik je niets , betaal je niets en anders betaal je enkel voor hetgeen je gebruikt.
      Zo is dat ook bij Telenet een deel van uw abonnement ook al betaalt me niet (geen prepaid dus) ... zowel met SIM-kaartjes van GSM als voor de CI+ module van digitale TV.
      Als men deze 2 maand niet gebruikt, dan worden ze gedeactiveerd.
      Bij de CI+ vind ik dat nog meer onlogisch ... men betaalt toch zijn maandelijks abonnement voor TV?
      En de formule betalen volgens gebruik is er net voor wie weinig belt.

En BASE = Telenet [emoji1]
      Wees maar zeker dat ze het na een tijd ook gaan doen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Re: 1e GSM : prepaid volledig afgeschaft ? geen vaste abonnementsprijs mogelijk ?

dommel, beste provider ooit, enkel betalen wat je verbruikt, geen abonnement en dure tel en internet kosten per minuut , aanrader. zelf overgeschakeld van mobistar (orange nu) van 15€/maand naar 1.8€/maand lang leve dommel en klantvriendelijk bovendien

Comment

o en beste tarieven die ik kon vinden , nog een pak lager dan telenet of andere (zowel telefonie als data) echt een aanrader

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeanjaak Bekijk bericht
            o en beste tarieven die ik kon vinden , nog een pak lager dan telenet of andere (zowel telefonie als data) echt een aanrader
            Speciaal geregistreerd om de loftrompet af te steken over Dommel... vreemd. Ik hoop alleszins dat het bij Dommel nu beter gaat nu er nieuwe bestuurders zijn (Bart en Sandra hebben hun plaats opgegeven). Ik was klant bij Dommel in de tweede helft van de jaren 90 toen ze allen hosting deden, daarna boden ze ook internet aan en een tijd later stapelden de problemen zich op. Kijk maar eens op het userbase forum om de horror verhalen te lezen. Samenvatting: als alles werkte zat je goed, had je een probleem, dan had je echt een probleem... geen/weinig communicatie en velen zijn via de ombudsman telecom moeten gaan. Ik ben er weggegaan nadat ze niets deden om hun IP van de blacklists te krijgen toen ik niet meer kon mailen, ze gaven me zelfs de code niet die ik nodig had om mijn domein te kunnen verhuizen naar een andere host. Ik blijf er alleszins ver van weg.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

zeker niet, ben alleen heel tevreden dat ik een provider als dommel gevonden heb, over vaste internet lijn/tv kan ik niet meespreken enkel mobiele gsm en daar ben ik tevreden over. Low budget maatschappij. in principe kunnen ze weinig (mis)doen, deel van het spectrum afhuren en dit doorverkopen aan particulieren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeanjaak Bekijk bericht
                dommel, beste provider ooit, enkel betalen wat je verbruikt
                Grootste bedriegers ooit bedoel je?
                Wacht maar tot je eens een probleem hebt.
                Moet ik de tientallen klachten van mezelf eens boven halen en de honderden andere?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Working...
                X