Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internet - vaste telefoon - smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Internet - vaste telefoon - smartphone

Hier internet/TV pakket van Telenet, telefoon via Mobile Vikings. Vroeger (jaren geleden) alles van Proximus. Tevreden van Telenet, helemaal niet tevreden van Proximus: service was continu ondermaats. En bij opzeggen contract hebben ze achteraf nog geprobeerd om mij een kl**t af te trekken.

Gouden tip: alle contact met proximus via aangetekende brief doen - zeker als je het over contracten/tarieven etc hebt!

Proximus komt er hier nooit meer in, zelfs niet als ze hun diensten gratis zouden aanbieden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      Hier internet/TV pakket van Telenet, telefoon via Mobile Vikings. Vroeger (jaren geleden) alles van Proximus. Tevreden van Telenet, helemaal niet tevreden van Proximus: service was continu ondermaats. En bij opzeggen contract hebben ze achteraf nog geprobeerd om mij een kl**t af te trekken.

Gouden tip: alle contact met proximus via aangetekende brief doen - zeker als je het over contracten/tarieven etc hebt!

Proximus komt er hier nooit meer in, zelfs niet als ze hun diensten gratis zouden aanbieden.
      Voila, zo denk ik er ook over, hier een Telenet WIGO abo waar ik vrij tevreden over ben, ok. gsm kan soms beter
      maar doet toch steeds wat wij er van verwachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Wat bedoel je nu met slapende rekeningen ??? Ik moet die Hello Bank rekeningen gebruiken, anders verdien ik geen Vikingpunten.
        Kijk, je leest hier en overal elders vragen over waar en hoe je bepaalde zaken toch maar iets goedkoper kan bestellen, tot in China toe, maar als het op betaalverkeer aankomt dan mogen banken vragen wat ze willen, de doorsnee Belg is kompleet vastgeroest aan zijn bank.
        Mijn betaalverkeer brengt me elk jaar méér dan 300 euro op (2 x 70 euro geschat via kredietkaarten (kan oplopen tot max. 2 x 95 euro), 120 euro via Hello Bank, 20 euro via Keytrade bank en dan zo'n 50 euro die ik NIET moet betalen voor een zichtrekening).
        Da's op 10 jaar méér dan 3000 euro... Hoe ik dat doe ?: door gewoon wat verder te kijken dan mijn grootbankneus lang is.
        Ik heb die vrijheid omdat ik geen leningen of zo meer heb lopen die me binden aan een bepaalde bank.
        Iedereen moet natuurlijk zijn eigen situatie beoordelen.
        Maar we dwalen af.
        Ik betaal voor geen enkele zichtrekening, debit of credit card.
        Voor de rest probeer ik geen overbodige dingen te kopen, daar word je voor je het weet toe verleid met al die bonustoestanden.
        Als er een andere bank een beter aanbod doet ben jij morgen weg bij Hello en wordt dat wel een slapende rekening.

Als je veel mobiele data gebruikt is Mobile Vikings wel competitief.
        Ik kom toe met de 1,5 Gb van Proximus.

Als dat niet genoeg is heb ik de Europese datacard met een Base 0 abonnement, kost nu € 10 voor 2GB.
        Dat gebruik ik al jaren in het buitenland, kan je voor één maand aanzetten en ze rekenen dan nog enkel wat je werkelijk gebruikt hebt. Ik bind mij aan niets (buiten het betalen van wat ik werkelijk verbruikt heb).
        Ik heb bij Base ook een SMS-kaartje voor het kastje in ons buitenhuisje (om de boiler aan te zetten bij vorstgevaar), dat kost enkel € 0,10 per SMS.
        Last edited by palombian; 16 oktober 2017, 17:11.

Comment

Men heeft het vaak enkel over tarieven (prijzen), wat allemaal goed is voor een TV, broodrooster of dergelijke omdat die overal hetzelfde zijn en bij iedereen op dezelfde manier zullen werken.
          Een mobiel abonnement is echter alleen maar een benaming van een dienst/abonnement dat men afsluit, maar hetgeen er achter zit (mobiel netwerk) is niet overal hetzelfde.
          Als men correct wil vergelijken, dan moet men ook de dekking bekijken in de streken waar men het meest komt ... wat is men met een goedkoop abonnement als men niet kan bellen of geen data kan gebruiken op plaatsen waar men vaak komt?
          Vergelijk zeker de dekkingskaarten eens van de verschillende providers, daar bestaan al genoeg vergelijkingen van en ze delen het zelf ook via hun website.
          Daarbuiten moet men zelf ook wat ervaren want afhankelijk van je locatie kan men op sommige plaatsen (ook al geeft de kaart aan van wel) wel ontvangst hebben voor de ene provider en niet voor de andere.
          Die situatie is voor iedereen anders waardoor het heel moeilijk is om daar één lijn in te trekken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Bij Mobile Vikings mag ik niet klagen over dekking, enkel in de Ardennen durft het wel eens wegvallen. Maar dat had ik vroeger met proximus ook wel...

Comment

Working...
            X