Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuurwetten wie weet de oplossing van dit raadsel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Natuurwetten wie weet de oplossing van dit raadsel?

    Moderator Warning: Op de man post verwijderd! Terzake gasten, of hier gaat een slotje op.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #32
      Re: Natuurwetten wie weet de oplossing van dit raadsel?

      Ik denk ook dat het nog meer is dan wat we nu vermoeden Wim.
      En het zou heel leuk zijn om die luchtstromen heel visueel te maken in 3D. Maar dat lijkt mij een brug te ver voor dit eerder triviaal fenomeen.

      Maar ik ben al blij met de uitleg tot dusver.

      Comment


      • #33
        Re: Natuurwetten wie weet de oplossing van dit raadsel?

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Ik denk ook dat het nog meer is dan wat we nu vermoeden Wim.
        En het zou heel leuk zijn om die luchtstromen heel visueel te maken in 3D. Maar dat lijkt mij een brug te ver voor dit eerder triviaal fenomeen.

        Maar ik ben al blij met de uitleg tot dusver.
        In het donker met een rookmachine en met flits een timelapse filmpje maken.��

        Comment


        • #34
          Re: Natuurwetten wie weet de oplossing van dit raadsel?

          Ik damp af en toe, en als ik wil weten of het goed trekt in huis (bv in de zomer om 's avonds het huis af te koelen), dan blaas je wat rook rond een deur of venster, en dan zie je het wel.

          Dat lukt met sigaretterook ook, maar dan zal de TS moeten wachten tot zijn madam gaat winkelen of zo.

          Comment


          • #35
            Re: Natuurwetten wie weet de oplossing van dit raadsel?

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            In het donker met een rookmachine en met flits een timelapse filmpje maken.��
            Dat ware nog eens iets. Maar ik ben bang dat er nog zoveel uitwendige factoren zullen zijn die je besluiten zullen beinvloeden. Wind, regen, buitentemperatuur, luchtverzadiging, luchtdruk, luchtvochtigheid...

            Comment


            • #36
              Re: Natuurwetten wie weet de oplossing van dit raadsel?

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              ....
              Dat lukt met sigaretterook ook, maar dan zal de TS moeten wachten tot zijn madam gaat winkelen of zo.
              HAHA, dan zou ik het mogen horen zun LOOOL, pittige dame LOL. Ik zou het echt verkorven hebben en zeker een maand onder de sloef liggen HAHAHA

              Maar is een goed idee van je, ik kan mijn dampertje eens op maximum zetten Ze zal mij helemaal gek verklaren.

              Comment

              Working...
              X