Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tnsinternet.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tnsinternet.be

    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Heb er niets van gemerkt. Zou het kunnen omdat ik javascript heb uitstaan en/of dat ik een weinig courrante browser gebruik (Vivaldi of opera)?
    het eerste

    Comment


    • #32
      Re: Tnsinternet.be

      Oorspronkelijk geplaatst door showbizzsite Bekijk bericht
      Ook bij ons op de Showbizz-Site hadden we gisteren iets na 16 uur prijs. Blijkbaar heeft één en ander te maken met de CIM. Ook Routenet.be bijvoorbeeld heeft prijs. Nochtans hebben heel wat CIM-genoteerde websites dit probleem niet. Mijn technisch team heeft het probleem gisterenavond nog kunnen oplossen.
      Raar maar waar... tnsinternet.be is gisterennamiddag geregistreerd op het moment dat het probleem zich stelde.
      tnsinternet.be bestond vroeger al, en diende om surfgedrag te analyseren. Vermoedelijk hebben sommige sites dat toen ooit gebruikt. Maar toen ze ermee zijn gestopt, nooit gedesactiveerd. Toen het domain vrij kwam kocht iemand die op om (mis/ge)bruik van te maken om ongewenst reclame te verspreiden en er geld aan te verdienen.
      Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR

      Comment


      • #33
        Re: Tnsinternet.be

        Zou er iemand wat technische info willen geven ivm de oplossing, aub.
        Wij hebben er ook last van en zouden er graag vanaf willen.
        Dank.
        ------------------------------------------------------------------------------------
        Net op het moment dat de rups dacht te sterven, werd ze vlinder.
        http://creepingmackroki.be/

        Comment


        • #34
          Re: Tnsinternet.be

          Pi-hole draaien (op een raspberry pi) en de DNS via de raspberry pi laten lopen - meer is toch niet nodig?

          Comment


          • #35
            Re: Tnsinternet.be

            Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
            Pi-hole draaien (op een raspberry pi) en de DNS via de raspberry pi laten lopen - meer is toch niet nodig?
            Ik vermoed dat iemand die zelf een website beheert dit zou moeten kunnen, maar ik denk dat het anders is bij een forum als BD dat elders gehost wordt.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #36
              Re: Tnsinternet.be

              Oorspronkelijk geplaatst door woef Bekijk bericht
              Zou er iemand wat technische info willen geven ivm de oplossing, aub.
              Wij hebben er ook last van en zouden er graag vanaf willen.
              Wil je er als gebruiker vanaf of al web admin?

              In het eerste geval hangt het van je OS/browser af hoe het op te lossen maar aanpassen van de hosts file of het installeren van plugins helpt je er van af.

              Als web admin hangt het er van af of en welk CMS je gebruikt. In de meeste (alle) CMS systemen kan je dit soort add-ons configureren.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #37
                Re: Tnsinternet.be

                Ik heb het ook als ik Routenet gebruik. Het is dus geen virus op mijn pc ? Daar vreesde ik al voor
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #38
                  Re: Tnsinternet.be

                  Zou er iemand wat technische info willen geven ivm de oplossing, aub.
                  Wij hebben er ook last van en zouden er graag vanaf willen.
                  Misschien ook vermelden met welke browser je werkt en met welke Windows.

                  Ik heb er helemaal niets van gemerkt.

                  mvg
                  nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                  Comment

                  Working...
                  X