Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNsinternet- HELP

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: TNsinternet- HELP

    Via de smartphone opent niks extra.

    Comment


    • #32
      Re: TNsinternet- HELP

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Op google chrome helpt het om de avira browser safety te activeren.
      Bij elke beweging duid hij aan hoeveel ads en trackers er geblokkeerd worden
      Groeten,
      Peter
      Ik vind dat niet in Chrome, avira browser safety. Waar kan ik dat vinden, aub?
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #33
        Re: TNsinternet- HELP

        Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
        Ik heb Javascript uitgeschakeld in Chrome , en dan doet het probleem zich niet meer voor. Is natuurlijk een tijdelijke oplossing tot het probleem ten gronde is aangepakt.
        Dat werkt bij mij ook maar dan geraak ik niet meer in mijn Outlook, is dus ook geen oplossing.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #34
          Re: TNsinternet- HELP

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Ik vind dat niet in Chrome, avira browser safety. Waar kan ik dat vinden, aub?
          Dat heb je alleen als je Avira anti-virus gebruikt.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #35
            Re: TNsinternet- HELP

            hier ook van dat, is inderdaad heel irritant
            mvg tweetty
            bd0379be

            Comment


            • #36
              Re: TNsinternet- HELP

              Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
              Via de smartphone opent niks extra.
              Op mijn iPhone anders wel hoor

              Comment


              • #37
                Re: TNsinternet- HELP

                Ook bij ons op de Showbizz-Site hadden we gisteren iets na 16 uur prijs. Blijkbaar heeft één en ander te maken met de CIM. Ook Routenet.be bijvoorbeeld heeft prijs. Nochtans hebben heel wat CIM-genoteerde websites dit probleem niet. Mijn technisch team heeft het probleem gisterenavond nog kunnen oplossen.

                Comment


                • #38
                  Re: TNsinternet- HELP

                  Idem hier.

                  Comment


                  • #39
                    Re: TNsinternet- HELP

                    Als ik me niet vergis was tns internet een site voor analytische gegevens te registreren (http://www.marketingonline.nl/nieuws...ediaconsumptie).
                    Vermoedelijk zijn ze er mee gestopt. Brand Protection LLC kocht de domeinnaam op en redirect nu naar een andere site om zo via advertising geld te verdienen.
                    Vermoedelijk heeft Belgiumdigitaal (of hun hostingprovider) ooit TNS internet gebruikt voor die analytissche gegevens. Toen die ermee zijn gestopt werd dit niet gedesactiveerd op de site, waardoor deze nog altijd telkens een request stuurt naar tnsinternet.be. Doordat iemand het domein opkocht (het domain werd op 10-8-2017 (gisteren) opnieuw geregistreerd), heeft die er nu voor gezorgt dat de request een nieuwe pagina opent met ongewenste reclame.
                    Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR

                    Comment


                    • #40
                      Re: TNsinternet- HELP

                      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                      Op mijn iPhone anders wel hoor
                      Android hier. Tablet ook geen probleem. Ook Android. Ik bekijk op deze toestellen het forum wel in mobiele versie.

                      Comment


                      • #41
                        Re: TNsinternet- HELP

                        OK, net iets geprobeerd. Als je pc of laptop gebruikt kan je onderaan de stijl aanpassen. Zet dit van BD classic naar mobiele of mobile style en je hebt geen probleem meer. Het oogt wel wat minder mooi, maar de problemen zijn dan toch tijdelijk opgelost.

                        De eerste keer dat je op dat keuze menu opent gaat die tnsinternet pagina weer open, maar ga dan direct weer naar de juiste tab en je kan nu de keuze veranderen.

                        Comment


                        • #42
                          Re: TNsinternet- HELP

                          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                          Dat werkt bij mij ook maar dan geraak ik niet meer in mijn Outlook, is dus ook geen oplossing.
                          Ik heb Javascript enkel uitgeschakeld in het domein belgiumdigital.com.
                          Hiervoor het forum openen, en klikken op de infoteken in de adresbalk. Daar kan je dan javascript uitschakelen enkel en alleen voor dit domein.

                          Comment


                          • #43
                            Re: TNsinternet- HELP

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                            Via de smartphone opent niks extra.
                            Op mijne smartphone wel hoor. En die staat op mobiele versie.

                            Comment


                            • #44
                              Re: TNsinternet- HELP

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                              OK, net iets geprobeerd. Als je pc of laptop gebruikt kan je onderaan de stijl aanpassen. Zet dit van BD classic naar mobiele of mobile style en je hebt geen probleem meer. Het oogt wel wat minder mooi, maar de problemen zijn dan toch tijdelijk opgelost.

                              De eerste keer dat je op dat keuze menu opent gaat die tnsinternet pagina weer open, maar ga dan direct weer naar de juiste tab en je kan nu de keuze veranderen.
                              Inderdaad, het helpt!
                              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                              Comment


                              • #45
                                Re: TNsinternet- HELP

                                De schuldige voor het irritante tnsinternet verschijnsel is geïdentificeerd en geneutraliseerd. Dank aan onze support staf voor de hulp!
                                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                                Comment

                                Working...
                                X