Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet webmail logout

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet webmail logout

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
    Voor hetzelfde geld, wil de andere zijn ww onthouden. En staat het dus standaard aan.
    mogelijk ...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
      Geschiedenis wissen voor de laatste uur? Of op een USB stickje een browser zetten die je niet hoeft te installeren, zo' n portabele variant.
      Klopt mogelijkheden genoeg. Maar velen hebben er totaal geen weet van en horen het in Keulen donderen. ;-)

Als je dit allemaal kent, dan stel je geen vraag zoals de TS deed. ;-)

--
      T.T.

Comment

Haha, ik heb de browser verschalkt, verkeerd ww ingevoerd en browser vroeg om dit te onthouden, wat ik ook deed. NU voer ik over het foutieve ww gewoon het echte in en Kees is klaar .
        Dus heb ik ooit door te rap te zijn, op wachtwoord onthouden geklikt (bij de browser/Firefox).
        Last edited by toerist; 29 juli 2017, 11:36.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Haha, ik heb de browser verschalkt, verkeerd ww ingevoerd en browser vroeg om dit te onthouden, wat ik ook deed. NU voer ik over het foutieve ww gewoon het echte in en Kees is klaar .
          Dus heb ik ooit door te rap te zijn, op wachtwoord onthouden geklikt (bij de browser/Firefox).
          Zou het niet eenvoudiger geweest zijn op via tools > options > security > saved logins de logingegevens te wissen?
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Zou het niet eenvoudiger geweest zijn op via tools > options > security > saved logins de logingegevens te wissen?
            Inmiddels gedaan en ... ok txs !
            George Orwell

Comment

Configuratie ==> Referentiebeheer ==> Webreferenties aanklikken en daar staan alle opgeslagen wachtwoorden.
              Als je nu in de lijst op je webmail gegevens klikt om het wachtwoord te zien moet je eerst inloggen en dan kunt u dat verwijderen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Telenet webmail logout

Op uw eigen PC is dat eenvoudig te doen, maar zoals aangekaart in de openingspost ... op iemand anders PC kan men moeilijk alles gaan wissen.

Tenzij het in sommige browsers anders kan zoals aangekaart door LG.
                Ik ken ook niet alle browsers. [emoji1]
                Last edited by VerSeg; 30 juli 2017, 00:51.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Op uw eigen PC is dat eenvoudig te doen, maar zoals aangekaart in de openingspost ... op iemand anders PC kan men moeilijk alles gaan wissen.

Alles? Gewoon de betreffende TN webmail login, meer hoeft niet, de rest blijft perfect staan.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

Comment

In feite is het een oude xp pc van mij die daar staat uit 2002 ...
                    George Orwell

Comment

Telenet webmail logout

Alles? Gewoon de betreffende TN webmail login, meer hoeft niet, de rest blijft perfect staan.
                      Okido [emoji1]
                      Gebruik zelf geen Firefox.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        In feite is het een oude xp pc van mij die daar staat uit 2002 ...
                        't Ja met een OS die niet meer ondersteund wordt het www op

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                        X