Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Telenet webmail logout
Collapse
X
-
-
Re: Telenet webmail logout
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk berichtGeschiedenis wissen voor de laatste uur? Of op een USB stickje een browser zetten die je niet hoeft te installeren, zo' n portabele variant.
Als je dit allemaal kent, dan stel je geen vraag zoals de TS deed. ;-)
--
T.T.
Comment
-
Haha, ik heb de browser verschalkt, verkeerd ww ingevoerd en browser vroeg om dit te onthouden, wat ik ook deed. NU voer ik over het foutieve ww gewoon het echte in en Kees is klaar .
Dus heb ik ooit door te rap te zijn, op wachtwoord onthouden geklikt (bij de browser/Firefox).Last edited by toerist; 29 juli 2017, 11:36."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtHaha, ik heb de browser verschalkt, verkeerd ww ingevoerd en browser vroeg om dit te onthouden, wat ik ook deed. NU voer ik over het foutieve ww gewoon het echte in en Kees is klaar .
Dus heb ik ooit door te rap te zijn, op wachtwoord onthouden geklikt (bij de browser/Firefox).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtZou het niet eenvoudiger geweest zijn op via tools > options > security > saved logins de logingegevens te wissen?"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Configuratie ==> Referentiebeheer ==> Webreferenties aanklikken en daar staan alle opgeslagen wachtwoorden.
Als je nu in de lijst op je webmail gegevens klikt om het wachtwoord te zien moet je eerst inloggen en dan kunt u dat verwijderen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Telenet webmail logout
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtZou het niet eenvoudiger geweest zijn op via tools > options > security > saved logins de logingegevens te wissen?
Tenzij het in sommige browsers anders kan zoals aangekaart door LG.
Ik ken ook niet alle browsers. [emoji1]Last edited by VerSeg; 30 juli 2017, 00:51.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtOp uw eigen PC is dat eenvoudig te doen, maar zoals aangekaart in de openingspost ... op iemand anders PC kan men moeilijk alles gaan wissen.
Alles? Gewoon de betreffende TN webmail login, meer hoeft niet, de rest blijft perfect staan.
Comment
-
Telenet webmail logout
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtAlles? Gewoon de betreffende TN webmail login, meer hoeft niet, de rest blijft perfect staan.
Gebruik zelf geen Firefox.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtIn feite is het een oude xp pc van mij die daar staat uit 2002 ...
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Comment