Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de Iphone bezitters.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Voor de Iphone bezitters.

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik bel al sinds 2006 handenvrij - maarja, ik rij met een Prius
    Toen kon ik al een nummer kiezen met mijn stem - Apple is met SIRI pas in 2011 op de proppen gekomen....

    Maar zelfs handenvrij bellen doe ik zeer beperkt - bellen en rijden gaat inderdaad niet samen.
    Ik gebruik het hoogstens om te zeggen dat ik iets later ga zijn of zo - voornamelijk erg korte gesprekjes.
    Mijn oude VW had dat ook al, stembediening, 10 jaar geleden. Heb er nooit graag mee gewerkt.
    En ja, rijden en bellen gaan niet samen, zelfs niet handenvrij. Als ik een gesprek voer rij ik echt minder oplettend. Vraag me wat er gebeurd is op de weg tijdens die periode, en ik kan het je niet zeggen. Dus ook dat mag voor mij geblokkeerd worden.

    Comment


    • #17
      Voor de Iphone bezitters.

      Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
      Je gaat dat volgens mij gewoon kunnen afzetten en aanzetten hoor zoals dat nu al kan met de do-not-disturb mode
      Dat denk ik ook wel ... zo staat toch ook ergens te lezen dat men die functie eerst moet activeren.
      Daarna kan men kiezen om ze automatisch te activeren als men in beweging is met meer dan 30km/u of bij koppeling met de wagen of manueel.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Voor de Iphone bezitters.

        Moderator Warning: Zo kan ie wel weer, zeker? Deze topic gaat dicht en alle zinloze posts worden verwijderd.
        Last edited by Moderator; 24 juli 2017, 18:50.

        Comment

        Working...
        X