Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe monitor
Collapse
X
-
-
Re: Nieuwe monitor
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtMaar misschien wacht ik beter nog een paar maanden: de widescreen 38 inch monitors zijn nog niet zo dik gezaaid, vandaag wellicht hun hoge prijs.
Maar je hebt gelijk, voor wie kan wachten, iets nieuws wordt praktisch altijd goedkoper een tijdje na de lancering.
En misschien zijn de kleine foutjes/tekortkomingen er na een tijd wel uitgehaald.
Zo heb ik in de tijd nog 1250 euro betaald voor een videorecorder, 1500 euro voor een GPS, 1250 voor een videocamera... en ik kan nog een tijdje doorgaan.
Recent nog 1600 euro betaald voor een Sony DSC10 III, nu ook al 100 euro goedkoper op korte termijn.
Maar elk doet daarmee wat hij/zij wil zeker !?Last edited by Guest17; 15 juli 2017, 09:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtWho cares...
feit is dat de iMac 27' met dat 27- 5K scherm echt geen slechte deal is.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtBij Apple blijkbaar ...
https://www.apple.com/be-nl/shop/pro...2%80%91display
Comment
-
-
feit is dat de iMac 27' met dat 27- 5K scherm echt geen slechte deal is.
Enkel is MAcOS niet aan mij besteed...geef mij maar Windows (zit dan ook in IT)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtLG's dus. [emoji1]”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtHa ja, Apple moet ze érgens halenCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Zit nog een beetje in dubio ivm dat widescreen.
Bij wijze van spreken had ik die gisteren al besteld, maar...om de woorden van Cruijff dan maar eens om te draaien: "Elk voordeel heb ook zijn nadeel...."
Nu werk ik met een dual monitor setup. Nadeel is de dikke dubbele midden-stijl, meer kabels, hoger verbruik, ...
Maar als ik nu een window van op mijn laptop ( met de laptop bijgeteld heb ik dus 3 vensters ) naar monitor 1 sleep, en ik klik op schermvullend vergroten, dan beslaat ie netjes heel het scherm van monitor 1.
Bij een widescreen zal ie dat wellicht ook doen, maar dan is heel het scherm volzet....
Dus zal ik dit op ongeveer 1/2 of 1/3 van dat scherm, zélf moeten slepen.
Of zie ik dat verkeerd ?
LG heeft blijkbaar een systeem om een widescreen in hokjes te verdelen ?”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
Bij een widescreen zal ie dat wellicht ook doen, maar dan is heel het scherm volzet....
Dus zal ik dit op ongeveer 1/2 of 1/3 van dat scherm, zélf moeten slepen.
Of zie ik dat verkeerd ?
LG heeft blijkbaar een systeem om een widescreen in hokjes te verdelen ?
Probeer maar eens te spelen met de windows key + pijltjes
Comment
-
-
feit is dat de iMac 27' met dat 27- 5K scherm echt geen slechte deal is.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtZit nu even op de tablet.
Bedoel je Windows 10 of ook al 8? ( ik heb érgens nog 8 of 8.1 staan)
Comment
Comment