Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wagen verkopen - ongewenste bezoekers vermijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Wagen verkopen - ongewenste bezoekers vermijden

    Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
    er zijn ook mensen, die hardhorig of doof zijn, en daarom telefonisch geen contact kunnen opnemen !
    Die zullen dit ongetwijfeld wel aangeven bij de vraag om telefonisch even contact op te nemen, waarna ik voor zulke situaties alle begrip kan opbrengen...

    Ik doelde meer op zaken als 'vage-bijnaam123@gratisemaildienst.com' of mensen die sms'en sturen zonder een naam.
    Last edited by yakke; 11 juli 2017, 09:29. Reden: Typfoutje

    Comment


    • #32
      Re: Wagen verkopen - ongewenste bezoekers vermijden

      2 jaar geleden ook een auto verkocht via "wijkopenauto's", werkte via carconnex in Tienen. Geen gedoe met rare types aan de deur, geen gezaag achteraf over zogezegde problemen, en binnen een dag het geld op de rekening.
      Auto stond al twee weken op verschillende websites te koop aangeboden in het Nederlands en het Frans, voor correcte prijs, heb toen geen enkele serieuze reactie gehad.

      Comment


      • #33
        Re: Wagen verkopen - ongewenste bezoekers vermijden

        'T is simpel, als je iets meer wil voor je auto, dan moet je ook iets meer doen en tolereren.

        Ik zet op,die sites altijd enkel een mailadres, en dan kies ik de reacties er uit. Via mail vraag ik dan een telefoonnummer en bel zelf. Pas als er zo ongeveer een deal,is, geef ik mijn adres met een vaste afspraak.
        Komen ze niet, dan mail of bel ik de volgende.

        Comment

        Working...
        X