Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waar kan ik roestvrij staal kopen (inox) om zelf te bewerken in het Antwerpse of Oost VL ?
(RVS platen) Ik wil zelf meenemers maken voor in een wasmachinetrommel .
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
De firma ANDREX Container Parts, op de Noorderlaan in Antwerpen.
Ze leveren naast container parts ook RVS platen in alle dikten. Op vraag kunnen ze die knippen of plooien.
Je moet er geen volledige plaat kopen als je maar een klein stuk nodig hebt.
De firma ANDREX Container Parts, op de Noorderlaan in Antwerpen.
Ze leveren naast container parts ook RVS platen in alle dikten. Op vraag kunnen ze die knippen of plooien.
Je moet er geen volledige plaat kopen als je maar een klein stuk nodig hebt.
Ok, bedankt, zal eerst 's op de site kijken
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Antwerpen: Huysmans metalen, Toekomstlaan 115, Schoten
O Vl: Metal Gent, Vijverwegel 63, Melle
O Vl: Demar-Lux, Evergem
O Vl: Het Metaal, Europark-zuid 20, Sint-Niklaas
Die in O Vl heb ik al stukken bij gekocht, bij Metal Gent rvs en staal, bij Demar-Lux alu, brons en kunststof en bij Het Metaal gewoon plaat.
Anders Metaalwinkel in Rotterdam bij het Feynoordstadium.
Comment