Da's nu al enkele dagen dat er in mijne spambox tickets van de NMBS voor mij klaarliggen en telkens met zo'n 5 tot 10 tal ineens, vorige keer was het met Bobbejaanland
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Agressieve spam ( vind ik)
Collapse
X
-
-
Re: Agressieve spam ( vind ik)
Och bij mij is dat bijna dagelijkse kost, waspoeder gratis testen, NMBS tickets, waardebons van Carrefour, Colruyt, Bol.com en ga zo maar door.
Ik wis elke dag mijn spam zonder er in feite naar te kijken, gewoon alles selecteren en delete.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtDa's nu al enkele dagen dat er in mijne spambox tickets van de NMBS voor mij klaarliggen en telkens met zo'n 5 tot 10 tal ineens, vorige keer was het met Bobbejaanland
Ik krijg nooit spam van Belgische bedrijven, alleen van de UN, Nigeriaanse weduwen, Amerikaanse militairen met miljoenen dollars, dieetproducten, enz.. en dan nog op onbestaande adressen van mijn domein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtHoe komen ze aan uw adres?
Ik krijg nooit spam van Belgische bedrijven, alleen van de UN, Nigeriaanse weduwen, Amerikaanse militairen met miljoenen dollars, dieetproducten, enz.. en dan nog op onbestaande adressen van mijn domein.
Enigste waar ik spam met overvloed krijg is degene die ik gebruik voor van die wedstrijden. Al de rest is pretty clean. Die (ver)koopaccount heeft af en toe wat last van spam, maar dan vooral van chinese sites, dus daar zal tomtop of aliexpress wel de schuldige van zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtHoe komen ze aan uw adres?
En lap, prijs natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtEnigste waar ik spam met overvloed krijg is degene die ik gebruik voor van die wedstrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtLogisch, die delen (verkopen) waarschijnlijk je gegevens. Dat staat ook in hun voorwaarden (die heb je toch gelezen? ).
Comment
-
ik maak een regeltje bij telenet, dat dat direct in de vuilbak moet , en ben der vanaf.
en als ik dan toch eens daar iets bestel, regeltje weg tot ik het heb, en dan regeltje er terug in.
ik krijg nog max 1 ...2 spam's op 1 dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtik heb persoonlijk een aantal email-adressen: 1tje voor vrienden, 1 voor accounts op sites, 1 voor brol-sites zoals gratis.be of wedstrijd-sites en 1tje voor aankopen. ...
Comment
-
-
Nu heb ik al 2 dagtickets van de NMBS die voor mij klaarliggen, en dit meer dan 5 keer, nochtans nooit proefpaketten aangevraagd of iets dat ik niet ken (of wel ken, maar dat ik niet vertrouw)geopend
Het is maar het aantal waar ik mij druk om maak, mijne spambox zat vroeger nooit zo vol...
Edit, nu ook carrefourLast edited by toerist; 10 juni 2017, 17:48."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtNu heb ik al 2 dagtickets van de NMBS die voor mij klaarliggen, en dit meer dan 5 keer, nochtans nooit proefpaketten aangevraagd of iets dat ik niet ken (of wel ken, maar dat ik niet vertrouw)geopend
Het is maar het aantal waar ik mij druk om maak, mijne spambox zat vroeger nooit zo vol...
Edit, nu ook carrefour
Maar een regeltje aanmaken is snel gebeurd.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtZowel NMBS en Carrefour kennen er wat van de laatste tijd.
Maar een regeltje aanmaken is snel gebeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtDe vraag is of dit echt van carrefour of nmbs komt of dat het beestjes zijn als je ergens op klikt.
Dus ik negeer gewoon alles.
Probleem is dan als er eens echt iets interessant tussen zit ... met een regeltje is ook de goede mail weg.
Als ik niets gevraagd heb, dan kan ik ook niets missen denk ik dan maar.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment