Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vochtschade binnen in huis??? Onder water gestaan???
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik denk eerder aan moeder de vrouw die wat te kwistig is met het water en de spons tijdens het kuisen
Tja, als de TV écht met water is gereinigd kan dat natuurlijk, maar dan moet je toch al héél sterk overdrijven denk ik.
1,5 jaar is wel snel....
Welk merk is het ?
Ze beweren dat de kat een "lading" op de tv heeft afgevoerd.Ze beweren zelfs dat ze het ruiken. Alleen zijn op het tafeltje waar de tv stond geen enkele sporen te vinden en stank is er ook niet...
Dat de kat zo goed kan mikken dat enkel de tv geraakt is, geloof ik niet....
Ik vermoed dus dat het merk er zich goedkoop wil vanaf maken. De herstelling zit qua prijs een heel stuk boven de 1000 euro.
Comment