Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flikken Maastricht: met welke auto rijdt Wolfs?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Flikken Maastricht: met welke auto rijdt Wolfs?

    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
    Enkel de Porsche 911 Carrera S vind ik naast de Mercedes-AMG SL 63 mooie auto's, maar ik wil er niet echt zoveel geld voor geven.
    Toevallig heeft mijn vriend Patrick Depoorter verleden week zo een Mercedes AMG S63 coupé gekocht Luc, moet je eens opzoeken, op zijn
    Facebook profiel staan een paar foto's, Jij als Techno Babbel lid moet daar bij kunnen denk ik KLIK , machtig machientje met 585 Pk onder de motorkap.
    Last edited by Guest42; 9 mei 2017, 08:49.

    Comment


    • #17
      Re: Flikken Maastricht: met welke auto rijdt Wolfs?

      'k Zou toch een grote bank in een grote stad moeten overvallen voor ik zo'n karreke kan kopen.
      En dan ist nog de vraag of ik daarmee ergens op een parking zou durven te mee gaan staan.
      Moet je eens via de MB site gaan kijken naar dat machientje, eergisteren toevallig gezien op Fleet.tv.
      Zelfs de kopsteunen zijn elektrisch en dan dat dak die in de koffer verdwijnt.
      Waarschijnlijk zal het een supplement zijn voor een asbak en sigaren aansteker. (t' Is niet voor het lachen hé, 't was al zo op mijn baby Benzke.)
      Van Super Deluxe gesproken. En toch meer liefhebber van een Carrera 911S.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Re: Flikken Maastricht: met welke auto rijdt Wolfs?

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        'k Zou toch een grote bank in een grote stad moeten overvallen voor ik zo'n karreke kan kopen.
        En dan ist nog de vraag of ik daarmee ergens op een parking zou durven te mee gaan staan.
        Moet je eens via de MB site gaan kijken naar dat machientje, eergisteren toevallig gezien op Fleet.tv.
        Zelfs de kopsteunen zijn elektrisch en dan dat dak die in de koffer verdwijnt.
        Waarschijnlijk zal het een supplement zijn voor een asbak en sigaren aansteker. (t' Is niet voor het lachen hé, 't was al zo op mijn baby Benzke.)
        Van Super Deluxe gesproken. En toch meer liefhebber van een Carrera 911S.
        Patrick is een oud ijzer handelaar Luc, ik heb hem weten beginnen met zijn één mans zaak, moet wat mee te verdienen
        zijn zeker, een auto of zeven, mooi luxe yacht, een paar super mooie exlusieve harleys........

        Comment


        • #19
          Re: Flikken Maastricht: met welke auto rijdt Wolfs?

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Patrick is een oud ijzer handelaar Luc, ik heb hem weten beginnen met zijn één mans zaak, moet wat mee te verdienen
          zijn zeker, een auto of zeven, mooi luxe yacht, een paar super mooie exlusieve harleys........
          Allez, kortom een ideale plek voor de carjackers?
          Als Menennaar heb ik Galloo zien groeien.
          Ze hebben De Leie verlegd en nu heeft hij heel het industrieterrein van Halluin ingenomen.
          Jaja, oud ijzer eh.........
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X