Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD op zondag

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: BD op zondag

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Onmogelijk met die man, kijk er maar al zijn berichten op na gedurende de voorbij jaaaaren !!!
    Hou even een spiegel voor ... kan je veel uit leren. [emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

en nu terug op mijn negeerlijst waar U thuishoort.
      Welkom in de club Verseg !
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        en nu terug op mijn negeerlijst waar U thuishoort.
        Ook welkom in de club.
        Dat gaat moeilijk worden als je telkens op <<"Bekijk bericht">> moet klikken om toch te lezen wat je niet wil lezen.
        " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Dat is het beste clubje dat er is.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Maar waarom "moet" dit per se op zondag vraag ik mij af ??

Voor mij als gepensioneerde is het geen probleem om tijdens weekdagen en dan om op het even welk tijdstip de BD site te gebruiken.
            Voor zij die gaan werken is het andere koek, tenzij ze natuurlijk tijd stelen van hun werkgever .
            Om hetgeen je suggereert met uw eigen redenering te beantwoorden ...
            Ooit bij stil gestaan dat wie die acties uitvoert dit "mogelijks" ook tijdens zijn vrije dagen/uren doet om geen uren te stelen van zijn werkgever?

Als ge uw eigen redenering al niet snapt ...
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

..................................
              Pas maar op, zijn "tweelingbroer" zal straks ook wel weer opdagen . (Lap, het is al zo ver )
              ..................................
              Wie zal die tweelingbroer zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Wie zal die tweelingbroer zijn?
                Aai doe not now, but aai aam from barselona
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

IK ben geen supporter van Djivan : kan soms ook een "zaag" zijn, heeft een zéér uitgesproken mening, is soms wat onhandig in zijn posts en heeft mij ook al eens tegen mijn "virtuele" schenen gestampt), maar deze discussie is beneden alle peil...

Ik ben geen veelposter, zeker in de zomer niet, en geraakte hier zowat "verdwaald": het zal mij niet meer gebeuren, beloofd... Ik bekijk dit hier nog 8 maanden en als het niet verbeterd zal ik meer plaats hebben op mijn favorietenbalk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                    IK ben geen supporter van Djivan : kan soms ook een "zaag" zijn, heeft een zéér uitgesproken mening, is soms wat onhandig in zijn posts en heeft mij ook al eens tegen mijn "virtuele" schenen gestampt), maar deze discussie is beneden alle peil...

Ik ben geen veelposter, zeker in de zomer niet, en geraakte hier zowat "verdwaald": het zal mij niet meer gebeuren, beloofd... Ik bekijk dit hier nog 8 maanden en als het niet verbeterd zal ik meer plaats hebben op mijn favorietenbalk.
                    Dat je geen supporter bent van mij kan ik alleen maar toejuichen, want ik heb liever geen supporters hier.
                    Er zijn er al genoeg die er wel hebben, en dat zijn imo mensen die niet in staat zijn alleen hun boontjes te doppen, en dat vind ik dan eerder zielig .
                    En dat ik een zéér uitgesproken mening heb, daar ben ik volledig mee akkoord, ik laat me niet beïnvloeden door allerhande zaken die mijn persoonlijke mening zouden kunnen aantasten.
                    Dat er zijn, die (altijd/meestal/soms) naar de pijpen van anderen dansen, dat is hun goed recht, maar ikke niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                      ......................maar deze discussie is beneden alle peil....
                      Iedere vraag heeft een kern, een reden en een oorzaak.
                      De TS wil met zijn openingspost "BD op zondag" aantonen dat er problemen zijn bij BD. ??? Dat is de kern van de vraag.
                      De reden zou zijn dat dat BD traag is op een Zondag. (TH: dat kan, dat is bij de krantensites enz... , ook dikwijls)
                      De oorzaak is een "ongenoegen" door een vorige post van TS, waar hij wil aantonen dat het slecht gaat met BD. Voor de zoveelste keer...... Kritiek spuien dus!
                      De diepere oorzaak daarvan is me onbekend.
                      En wij, mede BD'ers zouden, om hem te plezieren moeten meedraaien als windhanen om hem met zijn redenering gelijk te geven????? Ik dacht het niet!
                      U hebt dus, in zekere zin, gelijk om te zeggen dat deze discussie beneden alle peil is. Maar de stromannen die TS uitzet geven er een draai aan.

TH: 'k Heb ook zo'n collega's gehad die altijd "goed stonden" bij de baas, ze draaiden ook mee met de nuttige wind......
                      Last edited by Skitch; 25 april 2017, 17:08. Reden: pijl naar peil. 'k Leer uit mijn fouten. :-))

Comment

...want ik heb liever geen supporters hier.
                        We zullen dat zinnetje nog eens citeren wanneer er weer geen commentaar komt op een geplaatste foto in de fotohoek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          Iedere vraag heeft een kern, een reden en een oorzaak.
                          De TS wil met zijn openingspost "BD op zondag" aantonen dat er problemen zijn bij BD. ??? Dat is de kern van de vraag.
                          De reden zou zijn dat dat BD traag is op een Zondag. (TH: dat kan, dat is bij de krantensites enz... , ook dikwijls)
                          De oorzaak is een "ongenoegen" door een vorige post van TS, waar hij wil aantonen dat het slecht gaat met BD. Voor de zoveelste keer...... Kritiek spuien dus!
                          De diepere oorzaak daarvan is me onbekend.
                          En wij, mede BD'ers zouden, om hem te plezieren moeten meedraaien als windhanen om hem met zijn redenering gelijk te geven????? Ik dacht het niet!
                          U hebt dus, in zekere zin, gelijk om te zeggen dat deze discussie beneden alle pijl is. Maar de stromannen die TS uitzet geven er een draai aan.

TH: 'k Heb ook zo'n collega's gehad die altijd "goed stonden" bij de baas, ze draaiden ook mee met de nuttige wind......
                          Beneden alle pijl... ik dacht niet, beneden alle peil... dat zou kunnen, dergelijke voorzet kon ik niet laten liggen hé, had die maar binnen te koppen .

Dat het hier op zondag traag gaat heeft te maken met het feit dat er 'iets' loopt of aan de gang is met de server.
                          Dit werd reeds meermaals door beheerders meegedeeld.
                          Mijn vraag was en is eenvoudig "waarom moet dit op zondag" ?

En wanneer het aantal actieve leden alsmaar naar beneden gaat, en zowat iedereen er hier over klaagt dat er zo weinig raad gegeven wordt om foto's beter te maken... moeten we dan schrijven dat het hier van langs om beter gaat, of dat het hier goed gaat ???? Ik dacht het niet.
                          Ik vraag niet liever dat het hier weer gaat zoals enkele jaren terug, maar het blijkt voorlopig ijdele hoop.
                          Last edited by Guest17; 25 april 2017, 16:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            We zullen dat zinnetje nog eens citeren wanneer er weer geen commentaar komt op een geplaatste foto in de fotohoek.
                            Reacties op foto's hebben niks, maar dan ook niks met supporteren te maken.
                            Of het zou er niks mogen mee te maken hebben althans.
                            Supporteren voor een foto zien we hier genoeg, gefundeerde kritiek geven en/of raad geven hoe een foto beter kan, is héél wat anders dan supporteren voor een foto .
                            Maar je kan het natuurlijk ook zo opvatten, dat als er geen of heel weinig reacties komen, dat dit wil zeggen dat de foto super is .

Comment

En wanneer het aantal actieve leden alsmaar naar beneden gaat, en zowat iedereen er hier over klaagt dat er zo weinig raad gegeven wordt om foto's beter te maken... moeten we dan schrijven dat het hier van langs om beter gaat, of dat het hier goed gaat ???? Ik dacht het niet.
                              Ja, we zien zowat iedereen er hier over klagen.

Ik denk niet dat het aan dit forum ligt. Ik denk dat het een algemene trend is in de forumwereld.
                              Vergelijk het eens met andere fotofora, daar is dat net hetzelfde hoor.

Comment

Beneden alle pijl... ik dacht niet, beneden alle peil... dat zou kunnen, dergelijke voorzet kon ik niet laten liggen hé, had die maar binnen te koppen
                                Dat is Djivan voor 100%
                                Last edited by Skitch; 25 april 2017, 18:12.

Comment

Working...
                                X